čtvrtek 3. prosince 2020

Mikulášská nadílka v zooparku v Zelčíně bude i letos. Chcete mít doma mělnický betlém od mělnické výtvarnice, nebo vánoční pohledy s mělnickou tematikou ?

 


Přátelé, najednou jsem si uvědomil, že je v sobotu již Mikuláš, a to býval čas, kdy jsem tu obyčejně přišel s nějakou nabídkou, nebo pozvánkou. Často se mi spojí tento den se zooparkem v Zelčíně, který vás již mnohokrát zval na společenskou událost, které jsem tu obvykle dělal reklamu. Zajímalo mě tedy, jak je to v Zelčíně letos a nutno říci, že jsem ani překvapený nebyl.

Prostě jsem nějak cítil, že to tam bude, a že si s tím nějak poradí :-). Rád tedy dělám reklamu dobré akci, která letos patří určitým způsobem k ojedinělým. Více na ....





Článek krátký a před člověkem práce. Co rychle ještě dodat ? Jak jsem vzpomenul Mikuláše, už se mi to nějak spojilo s mělnickým betlémem. Teď nemyslím ten dřevěný na náměstí, ale ten papírový, který jste si mohli pořídit loni v Mělnickém turistickém informační centru a jehož autorkou je místopředsedkyně MOOS Mgr. Aida Líhová-Legnerová. Otevřely se nám dnes obchody, snad už i infocentra, a tak proč si ho nepřipomenout ?

Infocentrum je vůbec plné různých suvenýrů, které pro vás v uplynulých letech připravil MOOS a něco jsem tuším viděl i v knize na Karlově náměstí.

To je tedy dnes vše a mějte se pěkně !




Žádné komentáře:

Okomentovat