pondělí 18. listopadu 2019

Přes Mělník jelo dnes několik nadměrných nákladů. Fantastickým způsobem na úseku 1.5 km je vyfotografoval Martin Klihavec.


Napsal mi dnes Martin Klihavec, ( kterého snad ani nemusím čtenářům představovat :-)), jaké prý život přináší někdy neuvěřitelné náhody. Prý se včera bavil s jednou osobou, že už dlouho neviděl jet po Mělníku žádný nadměrný náklad a tohle všechno spatřil a nafotil dnes ráno.

A to zase vyvolalo několik vzpomínek u mě. Třeba jsem si vzpomněl na webové stránky města Liběchov, kde měli vyfotografovaný průjezd jedné podobné soupravy tou pravoúhlou zatáčkou u restaurace Beseda, kde auta jedoucí od Mělníka prudce mění směr.

Bohužel jsem tam ty fotky již nenašel, ale objevil jsem díky tomu  něco, co také stojí rozhodně za přečtení. Pořád píši, že Liběchovská příčka je takové skryté kulturní bohatství v tamních lesích.

http://www.libechov.cz/opevneni/index.php?nid=8016&lid=cs&oid=1452548

V životě nám pořád něco něco připomíná :-). Martine, díky za krásné snímky !











Žádné komentáře:

Okomentovat