neděle 24. listopadu 2019

Fotogalerie z nádherného slunečného tropického zářiového dne roku 2016, ve které uvidíte plavby vojenské techniky po Labi v rámci programu Dnů evropského dědictví DED.



V posledním článku jsem psal, že když má Martin Klihavec k některému mému článku co říci, nebo má nějaké zajímavé fotografie, které nemám, tak je rád nabídne k veřejnému šíření. Tentokrát šlo o článek ....


Martine, přemýšlel jsem, proč jsem u toho nebyl a díky svému webu  Soutok a jeho časové roletě jsem objevil příčinu. Podíval jsem se totiž, co jsem dělal během DED 2016 já a dozvěděl jsem se, že byl zcela vyjímečný den :-).

Přesto, že bylo již září, tak u nás vládly tropické teploty a město Liběchov se prvně zapojilo do DED. Zapojilo se tak, že to předčilo veškeré očekávání a způsobilo obrovské nadšení ....


Podíval jsem se tehdy na program DED a dal jsem přednost Liběchovu. Někdy se některá místa do DED zapojují pravidelně, jiná občas ( Vysoká, Tupadly) a hlavně si všimněte, že žádné plavby nejsou na programu vůbec uvedeny.




To všechno tedy rozhodlo o mé volbě a nechci vůbec říci, že něčeho lituji, ale jen konstatuji, že se ke mně tato informace o plavbách vojenské techniky tehdy vůbec nedostala.

Byl tam však Martin Klihavec a dle mého názoru nafotil skvělé fotky. Technika přijela tak, jako ve starých časech, tedy po panelce od Mlazic. Nezbývá, než poděkovat za krásné fotky z nádherného horkého slunečního dne roku 2016. Snad by se tam ani více lidí na břeh u Vlíněvsi nevešlo a ostatní by museli na druhý břeh :-).

To je z tohoto víkendu vše a přeji vám, ať společně ve zdraví dokráčíme k prvnímu adventu.



















1 komentář: