čtvrtek 5. října 2023

Program RMM na měsíc říjen. Plakáty na Mezinárodní den archeologie a Den Středočeského kraje. Festival ptactva již v sobotu. Výstava Vodní mlýny na Mělníku. Turistické video z Horní Vidimi.

 



Ve včerejším článku jsem si tipl, že mi  třeba možná již dnes dorazí program na říjen a je to tady :-).  Kdyby jen program, ale je tu již pomalu tradiční nabídka mnohých akcí i s interaktivními odkazy, které dle mého názoru nabídku RMM divácky velmi zatraktivnily a ubraly mi práci.  Vždyť, když si tak zavzpomínám na dávnější minulost, tak jsem tu dříve články různě dělil pokud možno tematicky do odstavců, zvýrazňoval určité názvy i informace, snad i dával odkazy a pořád přemýšlel, zda to mám aspoň trošku přehledné.

Aktuálně tedy tento článek především díky již sobotní ornitologické vycházce věnuji celý akcím RMM, ale o něco jej přece jen obohatím. Nějak jsem se dnes podíval na adresu www.mapy.cz, kde můžete nějaké místo rozkliknout a podívat se na fotografie z něj. Samozřejmě mě RMM motivovalo k tomu, abych si prohlédl okolí  obce Horní Vidim a do map koukám rád. Už se zdálo, že tam najdu jen nejobvyklejší sortiment, kterým jsou fotografie, ale našel jsem tam ještě jakési čtyřminutové video.

Přiznám se vám, že jsem si ho pustil zatím jen bez zvuku, protože se mi nechtělo si nasazovat u jídla sluchátka, ale vypadá to obrázkově dobře, tak to zkuste.


Jinak už vlastně musím zase popřát ,, pohodový víkend " :-).


Vážení a milí návštěvníci a příznivci Regionálního muzea Mělník,

srdečně Vás zveme na říjnové akce:

Již tuto sobotu 7. 10. si nenechte ujít tradiční ornitologickou vycházku Festival ptactva 2023. Sraz v 8:00 h. před muzeem.

V sobotu 14. 10. se koná archeologická exkurze v rámci Mezinárodního dne archeologie - na skalní hrad Starý zámek u Vidimi.

Provede Vás muzejní archeoložka Mgr. Lucie Kučerová. Sraz v 10.00 před kaplí sv. Václava ve Vidimi.

28. 10. na Den Středočeského kraje budou všechny expozice i výstavy otevřeny za 1 Kč…

Připraven bude i doprovodný program k výstavě Detektivem v přírodě, soutěž pro děti v expozici historických kočárků a hraček či setkání s fotografem Ladislavem Zárubou...

Od 17. 10. můžete ve vstupních prostorech muzea zhlédnout výstavu Vodní mlýny na Mělnicku, věnovanou historii zaniklých i dochovaných vodních mlýnů v krajině Mělnicka.

Připomínáme, že exteriérová výstava ideových architektonických návrhů studentů Katedry architektury FSv ČVUT Praha na téma revitalizace areálu bývalého kapucínského kláštera, sídla Regionálního muzea Mělník Museum pro futuro je na náměstí Míru v Mělníku k vidění do 25. 10. 2023.

 

Přejeme Vám příjemné podzimní dny!


Kristýna Frelichová, DiS. 

PR a propagace 





Žádné komentáře:

Okomentovat