neděle 15. května 2022

Horká aktualita : Do 15 hodin můžete stále ještě navštívit krásnou výstavu bonsají v parčíku u kostela sv. Ludmily. Podívejte se na chválený dokument o bitvě na Moravském poli. Odkaz přímo na film.

 


Tento víkend patřil na Mělníku hlavně již tradiční výstavě bonsají, která si našla své místo v parčíku za kostelem sv. Ludmily. Výstava si sice v minulosti získala své jméno, ale i tady platí, že letos to s návštěvností stejně tak, jako v kultuře celkově ( zpráva z médií) je slabší. Přitom vstupné je opravdu lidových 40 Kč na osobu.

Trošku jsem porozprávěl s vystavujícími, a tak mám takové ty určité informace bez záruky. Za sobotu výstavu mohlo navštívit cca 300 lidí, ale byl jsem informovaný, že sobotní noční část prý byla zatím údajně nejhezčí noční částí ze všech dosavadních zde pořádaných výstav.

Soutok výstavu již několikrát navštívil a články najdete i zde. Důvodů mám vždy mnoho. Krásné počasí, obvykle i kvetoucí jaro, hezké až nádherné exponáty a sám vím, co to obnáší, protože jsem se v minulém století také o podobnou činnost pokoušel. Velmi rád z tohoto místa výstavu doporučím, pokud to ještě stihnete do 15 hodin a pokud se k vám včas článek dostane.

Pamatujme, že nejen technikou je člověk živ, ale spoustu krás nám dává příroda již celá staletí sama a je jen na nás, zda jsme schopni tyto krásy objevit a zpříjemnit si jimi život.














Nedávno mě zaujala v televizi reklama na vychvalovaný dokument ohledně bitvy na Moravském poli :


Vše souvisí se vším. Mělník, král Přemysl Otakar II.,můj osobní výlet na místo bojiště na jízdním kole i začátek cyklistické sezóny :-). Nemohu jinak, než zde toto vše zmínit.


To je pro tuto chvíli vše. Hezkou neděli!



Žádné komentáře:

Okomentovat