pátek 1. června 2012

Mělnická Veteran Rally v Kokořínském Dole.



Když jsem čistě náhodou viděl  dnes taková krásná stará auta, tak mě napadlo, že to není samo sebou, a že by se mohlo na Mělníku něco o víkendu dít. Hned jsem to hodil do vyhledavače a vyšlo mi tohle:

Na Mělníku to není a ani trasa není podrobně popsána, tak snad jen, že start a cíl jistě zajímavé akce je na Kokořínském Dole U Grobiána.

Těší mě na jednu stranu, že s reklamou na tuto akci přichází nyní snad jen  rádio Soutok a zároveň mi to přijde smutné, že o takové akci téměř nikdo neví, neboť stránky veteránklubu nikdo zkoumat nebude. Tu reklamu akcí jsem však již mnohokrát rozebíral a pořadatelům je divácká účast jistě putna ( čím víc diváků, tím větší starost) a specializovaní zájemci na veterány to vedou v patrnosti.

Pro rádio Soutok Standa Švec.

Žádné komentáře:

Okomentovat