sobota 2. června 2012

50 let Sboru dobrovolných hasičů Mělník-Chloumek.


Abych pravdu řekl, tak mě to skoro zaskočilo. Jedete a najednou cedule zákaz vjezdu. Od pořadatele se dozvídám, co že se to tam děje a směju se sám sobě. No jistě, vždyť jsem na takovou nějakou informaci nedávno koukal. Tak oni tady na Chloumku slaví místní hasiči 50 let. To by se mi v případě Mělníka-Blat stát nemohlo. Dobře vím, že se tam bude slavit za týden 90 let založení SDH a určitě to i cítím, jako takový osobní úkol tam vás naše čtenáře pozvat. A to je právě to sebeurčení a národní hrdost, která nám tady v Čechách tak nějak chybí a odborná veřejnost na to poukazuje. Takže, asi i proto tu dělám občas takovou historickou osvětu, když se zmiňuji o Českém království, nebo našich lidech  a emigraci.


Během mého průjezdu tu již běžel nějaký kulturní program, zdálo se, že vládla správná pohoda. Příští týden to bude asi velké a můžeme se těšit i na průvod čtvrtí Mělník-Blata. Více z programu na http://www.sdhblata.cz/hasici/hasici-melnik



Pro rádio Soutok Standa Švec.

2 komentáře:

  1. U nás už dobrovolní hasiči také fungují nějaký ten pátek. Přesnou dobu si ale nepamatuji. Já jsem se stala jejich členem teprve letos. Už dlouho mě ukecávali a letos se jim to povedlo a baví mě to :-) . Máme pěkné hasičské dresy a jezdíme na různé soutěže, a to je pokaždé vydařený den :-) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. Škoda, že jste se nerozepsala více, nebo aspoň nenapsala jméno vašeho SDH. To je moc dobře, že vás to baví a šla jste do toho :-).

      http://soutok.blogspot.com/2012/06/memorial-vaclava-seby-petra-tomana.html

      http://soutok.blogspot.com/2012/06/slavnostni-pruvod-hasicu-v-melniku.html

      Vymazat