sobota 2. června 2012

Den rádia Jizera na Mělníku.


Pokud si někdo po tom mém včerejším příspěvku typnul, že možná vyrazím do terénu, tak měl pravdu. A bylo toho dnes opravdu hodně. Ostatně, už včera byla například Noc kostelů, ale dal jsem přednost odpočinku. Ani dnes jsem nijak nikam nepospíchal a pojal jsem vše, jako sobotní odpolední projížďku na kole po okolí s vytyčeným hlavním cílem. Můj první dnešní podvečerní článek je tedy přímo z Mělníka od hotelu Olympik, kde si honilo popularitu rádio Jizera, které chytnete na Mělníku na frekvenci 107 MHz.


Tak nějak není co dodat. Rozhlasová stanice z Mladé Boleslavi vysílá na několika frekvencích především pro Boleslav, Jičín, Mnichovo hradiště, a teď to zkouší i s Mělníkem.



Co tam vlastně říkají a zda je to opravdu i o Mělníku ani pořádně nevím, protože naše rozhlasové stanice ( ono teď celkově rádio) skoro vůbec neposlouchám. Včera večer mě potěšila v televizi tahle zajímavá věcička
http://www.youtube.com/watch?v=aHWcN5YxuYc&ob=av2e . Krásný klip s holkama věčně ve vzduchu. Nebo je lepší tenhle živák
http://www.youtube.com/watch?v=TjNgkl5tuBc ?




Stánek zvukaře.

Podium, kde se střídaly nějaké kapely, ale už jsem se fakt těšil z výletu domů.

Pro rádio Soutok Standa Švec.

1 komentář:

  1. Tak vidím, že tento článek bývá poměrně často sledovaný. Asi dvakrát jsem stanici už naladil, ale mě odradí už jen ta hudební náplň. To si někdy k práci pustím poměrně dobře ( kvalitní příjem) poslouchatelnou Frekvenci 1 z Ústí.

    OdpovědětVymazat