středa 10. srpna 2016

Ani pouhých 11 stupňů neodradilo návštěvníky od vystoupení orchestru Mezcla Orquesta.


Ani pouhých 11 stupňů neodradilo návštěvníky v jinak deštivém a nevlídném dni od hudebního vystoupení orchestru Mezcla Orquesta. Musel jsem jim vyslovit určité uznání, protože mně dnešní odpoledne vůbec takříkajíc nesedlo. Kombinace nevlídného počasí a odložených tenisových zápasů našich tenistek v Brazílii mě nekompromisně skolila do horizontální polohy a jen s určitým přemáháním jsem s půlhodinovým zpožděním díky určité zvědavosti vyrazil na cestu.  ;-)  Cestou jsem vzpomínal i na některá sluneční  teplá Vinobraní, kdy se nám tu v latinsko-amerických rytmech vlnily třeba i tanečnice souboru Dana Nekonečného, ale k takovému počasí bylo daleko:-).


Když jsem se konečně dostal až na náměstí, tak nám tu již několik lidí tančilo, nebo se prostě v rytmech vlnilo a nechyběla tu kromě diváků i řada fotografů, z nichž někteří stáli tak říkajíc až pod podiem, a není vyloučeno, že třeba opravdu kvalitní fotky najdete někde v médiích, nebo na internetu. Ostatně, nebylo ani mým cílem tu nějak moc fotit, a jak jistě víte, tak tady na webu jsou z Vinobraní 2012 kromě fotek i nějaké hudební ukázky z vystoupení tohoto tělesa. To bylo i lepší počasí :-). Z těch známějších písní zazněla například skladba od Boba Marlyho s názvem No woman me cry, nebo se obecenstvo docela pěkně rozvlnilo při populárním Chan- chan ( Omlouvám se za případné chyby). Původně jsem chtěl do článku přidat ještě typy na hudební stanice s různou etnickou, ale tentokrát navíc i třeba rockovou, či popovou hudbou, jenže čas je neúprosný, když jsou povinnosti. Tak snad příště. Závěrem si přejme, aby tohle léto bylo aspoň trochu létem. Vždyť je pořád ještě jen srpen.








Žádné komentáře:

Okomentovat