čtvrtek 9. února 2012

Ceny benzínu na Mělníku

Po krátké stagnaci cen benzínu a nafty na Mělníku, došlo k mírnému nárustu. Vždy jednou týdně vám budeme přinášet aktualizovaná data. Pokud bude rubrika z vaší strany uvítána, rozšíříme ji i o pumpy mimo město.







STANICE                NATURAL95/91            DIESEL

Topexol                    34,90Kč                          35,50Kč
Ono                          33,90Kč / 33,60Kč         33,90Kč
Shell                         36,20Kč                          36,50Kč
Benzina                     36,20Kč                          36,50Kč

* V seznamu jsou základní paliva. Shell a Benzina nabízí prémiová paliva a zimní naftu. Obě Benziny na Mělníku mají shodné ceny paliv.               

Ceny pump z okolí můžete posílat na paliva@radiosoutok.eu.

Roman Rak

3 komentáře:

  1. To by mě zajímalo co do toho na tom Onu lejou. Tři koruny rozdíl je fakt docela dost. Nevím jestli bych měl odvahu to do auta nalejt.

    OdpovědětVymazat
  2. Já tam byla dvakrát. Jednou Ford 1.6 benzín RV 2002. Ujela jsem tři kilometry a konec. Pak jsem tam jela s autem manžela. Ford 2.0 benzín RV 2010. Ujela jsem jen za zatáčku. Od té doby tam nevlezu ani pro vodu do ostřikovačů.

    Marková

    OdpovědětVymazat
  3. Ono je ksindl. Tomu se vyhněte velkým obloukem.

    OdpovědětVymazat