středa 30. září 2015

Koleje jsou již položeny také mezi Mělníkem a Velkým Borkem. Pracuje se až do západu slunce.


Sotva jsem sem dal v neděli velký fotočlánek o lokálce, už se na mě valily zprávy, že se na Václava pokládaly koleje i směrem z mělnického nádraží do Borku. Našel jsem si na večer trochu času a letmo to prošel. V nákladových prostorách nádraží stála zaparkovaná technika firmy GJW, ale hned za přejezdem do Velkého Borku se ještě v 18.30 pořádně pracovalo, jak vidíte na snímcích. Vzhledem k pokročilé hodině pracovala fototechnika už na hranicích možností a nechtěl jsem být samozřejmě zbytečně nápadný a chodit blízko k pracovníkům.

Někteří laici, ale kupodivu i odborníci, se rozhořčují nad tím, že prý jsou práce nekvalitně provedeny.Tak, je potřeba si uvědomit, že položení kolejí není ještě finálním procesem celé technologie a na řadě je ještě spousta další práce.

http://www.gjw-praha.cz/cs/kolejova-mechanizace-c12/

Aktualizace 1.10. v 17.00:
Zde probíhá diskuse také kolem lokálky: http://www.k-report.net/discus/messages/28/110389.html?1418901645













SŠ.

1 komentář:

  1. Vaše nadšení z opravy lokálky je zajisté krásné. Bohužel nic nezmění na tom, že kolejový rošt je pokládán do nekvalitního lože, což je v rozporu s vyhláškou ministerstva dopravy č. 177/1995 Sb (stavební a technický řád drah), zejména jeho § 18, který stanovuje parametry kolejového svršku. A jsou zde i další dost podstatné záležitosti, jako třeba to, že nebude zvýšena traťová rychlost a na mnoha přejezdech zůstanou rychlosti 10km/h nebo 20 km/h a pro řidiče značky STOP. Jediné pozitivum celé stavby tak budou zvýšená nástupiště a snad kvalitně provedené přejezdy. Za hodně peněz (již teď se mluví o nákladech ve výši bezmála 350 milionů Kč) to bude dost málo muziky. Já jen doufám, že těch více než 5 000 občanů, kteří podepsali petici za obnovení lokálky, jí bude ke svým cestám využívat.
    Jan Jáchymstál

    OdpovědětSmazat