sobota 19. dubna 2014

Po rádiu Jizera, se stane hlavním rádiem na Mělníku a v městech na Labi rádio Patriot. Již nyní k poslechu.


Když jsem se někdy v lednu 2011 dozvěděl, že na frekvenci 107 MHz bude v Mělníku burácet rádio Jizera, tak jsem  radost neměl a nebyl jsem jediný. Stanice totiž již dávno burácela v některých částech našeho města na nějakých 105.7 MHz, a pro aspoň příležitostné lovce dálkového příjmu na VKV to bylo jen další rušení v eteru. Navíc řada posluchačů už má jistě své letité rozhlasové favoritní stanice ( Frekvence 1, Beat, CRO, Impuls atd.) a těžko zapomenu třeba na osud jedněch zajímavých mělnických novin, které po přesunutí redakce do Boleslavi přestaly místní čtenáře začátkem roku 2006 zajímat, až tady zanikly.

Internet je nástroj, jehož síla je právě v rychlém zjišťování různých událostí a o některých ani nevíme, protože o nich jiná větší média nepíší, nebo mají jinou náplň a samotní propagátoři nedisponují velkou sledovaností. Ostatně, titulní stránky nejsledovanějších médií plní často celebrity a akční události.

A tak, se ze stránek rádia Mělník  http://radio-melnik.cz/5_page_text/radio_melnik/radio_patriot.html  dozvídáme o takovém projektu, ke kterému je zatím těžko něco dodat. Vy si můžete polabské rádio Patriot poslechnout už zde na http://www.radiopatriot.cz/ a mezi znaky nechybí ani náš městský znak. Klikl jsem na odkaz, ale hned jsem to zavřel, jak jsem slyšel Michaela Jacksona a nyní již přichází jiné aktivity.

Přeji vám pěkné Velikonoce a zase jsme chytřejší, jak říká populární Karel Šíp v úspěšném pořadu Všechnopárty.
Aktualizace 19.4. v 16 hodin: Stanice není v nabídce   csr.vtuner.com   a nelze ji tedy poslouchat ani v přenosném  internetovém rádiu. Přidání do playlistu hlásí nepodporovaný formát a stanici nelze poslouchat jinde, než přímo z jejich webu.

SŠ.

Žádné komentáře:

Okomentovat