úterý 31. října 2017

Halloween začíná a s ním i nejlepší výstavy v Lysé nad Labem. Písnička pro tento den.


Milí čtenáři, jsem momentálně v časovém skluzu, ale bylo by chybou si nepřipomenout současnost, protože se děje hodně významných věcí. Vždyť zde máme Halloween, který skutečně i u nás nabývá na atraktivitě. Přijdou známé dušičky, které u nás slavíme, jako Památku zesnulých. O všem jsem zde již psal v článku
http://soutok.blogspot.cz/2014/11/haloween-svatek-svatych-svatek.html , kde najdete i odkazy, které vás více seznámí s těmito svátky.



Na tomto odkaze pak máte fotogalerii z loňského Mělníka, kdy bylo večer přece jen na několika místech něco k focení.
http://soutok.blogspot.cz/2016/10/halloween-prave-dnes-v-noci-fotogalerie.html
Letos nic takového na Soutoku zcela určitě nebude, protože mám nějaké pracovní povinnosti, ale ono by se to na druhou stranu třeba i okoukalo. Člověk si musí vše zdůvodnit pozitivně :-).


Nemohu vynechat ani Lysou nad Labem, kde výstaviště začíná žít těmi nejlepšími akcemi roku, alespoň dle mého názoru. Hned na úvod je tu novinka v podobě nejbližšího víkendu, a to výstava Poslední cesta, která je věnována pohřebním službám, ale tu zrovna, jako hit nemyslím :-). Jinak je to do Lysé vlakem jen kousek, za pouhých 24 Kč (PID) a výstavy se pohybují v relaci 60-80 Kč, pokud si ještě pamatuji.

A než se s vámi rozloučím, tak tu mám novinku ,, Písnička pro tento den". Dnes jsem to prvně slyšel a naplnilo mě to takovou pohodou, že vám to rád nabídnu. Ta písnička hlavně může za to, že jsem přece jen ještě dnes napsal článek :-)). Je to z tropů, ale musím se přiznat, že jsem i dnes poslouchal anglickou rockovou stanici EKR a slyšel i několik pozapomenutých, ale krásných věcí.

https://www.youtube.com/watch?v=WrnVV0dEKBU

Poslední cestaPoslední cesta...
03.11.2017 - 04.11.2017
Kola 2017 a TUNING SHOW 2017Kola 2017 a TUNING SHO...
10.11.2017 - 12.11.2017
Pivní a vinné slavnosti 2017Pivní a vinné slavno...
10.11.2017 - 12.11.2017
Rychlá kola 2017Rychlá kola 2017...
10.11.2017 - 12.11.2017

Žádné komentáře:

Okomentovat