neděle 9. ledna 2022

Program Regionálního muzea v měsíci lednu. Zdravému duchu prospívá cestování i v zimě, aneb malý pohled do nejen lednových plánů mělnických organizovaných turistů.


Máme za sebou takový zvláštní víkend, který mě osobně nijak neoslovil a ani mě nelákal ven. Ale těch důvodů je více. Už jen skutečnost, že tu mám několik pěkných nových knížek je jednou z nich. Ale něco si přeci jen na ten víkend dáme.

Nejprve tu mám kalendárium, kde si můžete připomenout, jaké že výstavy se  v měsíci lednu konají v našem RMM. Koukal jsem v rychlosti i na různá dění v různých končinách, ale začátek roku je leckde tradičně takzvaně mrtvý. Nicméně bych celý víkend zavřený doma asi nedal, zajímala mě jedna akce, a tak se vlastně sám zrodil nápad na téma.
 

Podívejme se dnes na takové tradiční lednové plány mělnických organizovaných turistů, nebo i na fakt, že se stále něco musí organizovat, někdy i s předstihem a je za tím kus práce. Mezi akcemi najdete i jednu, která je takzvaně jednou ze dvou v roce pro širší veřejnost.

Zatím je to jen taková první strohá zmínka, ale leckoho zajímá, kdy že se slavný přechod vrchu Nedvězí jde. Jinou věcí je pak samozřejmě všechno to další, ale to všechno má po první lednové dekádě ještě čas.

Mějte se pěkně, pohodový vstup do druhého týdne roku a pro tento víkend je to vše.
A nezapomeňte chodit dle možností na procházky, nebo i do přírody, protože i v zimě je pohyb venku důležitý, byť třeba i jen krátký.





Žádné komentáře:

Okomentovat