úterý 9. června 2015

Od 10. prosince, se prý bude lokálkou do Mšena již podle nového jízdního řádu jezdit, přislíbilo SŽDC.


Milí čtenáři, máme tu červen, na lokálce mezi Mělníkem a Mšenem  je relativní poklid a tak není divu, že mnozí příznivci lokálky vznáší dotazy na konkretní instituce, jak že se situace má. Jednu takovou odpověď zde otiskuji, protože téma zajímá velmi mnoho lidí

...
chápeme jaký význam pro oblast Mšenska železniční doprava má. Proto znovuzprovoznění železniční dopravy mezi Mělníkem a Mšenem Středočeský kraj jednoznačně podpořil a ze strany SŽDC padnul příslib, že trať bude opět v provozu k celostátní změně jízdního řádu od 10. prosince 2015.

V současné době SŽDC na opravu tratě (vzhledem k celkové výši zakázky) vyhlašuje veřejnou zakázku v otevřeném řízení. Pokud toto řízení proběhne bez komplikací, tj. bez průtahu způsobených zejména možností odvolání ze strany neúspěšných uchazečů o zakázku, bude termín zprovoznění dodržen. Ze strany Středočeského kraje je pro tuto trať již připravena opět objednávka regionálních vlaků.


S pozdravem

Ing. Patrik Macho
referent pro IDS
Odbor dopravy

Zborovská 11, 150 21 Praha 5
tel.: 257 280 701
e-mail: macho@kr-s.cz
www.kr-stredocesky.cz

Jen připomínám odkaz http://www.szdc.cz/o-nas/verejne-zakazky_archive.html
..., kde bývají zveřejněné veřejné zakázky, ovšem otázka je, zda všechny.

Demontáž trati trvala zhruba měsíc. Konkrétně od poloviny listopadu do poloviny prosince. Lze předpokládat, že montážní práce budou trvat déle a snad Soutok přinese opět nějaké obrázky.

SŠ.

3 komentáře:

  1. Já Vám nechci brát iluze, ale někdo tady veřejnost tahá, s prominutím, za fusekli.
    Vzhledem k tomu, že dosud SŽDC nevypsala výběrové řízení, vidím termín 10.12. jako nereálný. Z jednoho prostého důvodu, kterým je potřeba cca 31 tisíc ks. betonových pražců, které momentálně k dispozici nejsou. Jediný tuzemský výrobce- společnost ŽPSV, je v důsledku velkého rozsahu výlukových prací na síti SŽDC přehlcen objednávkami a nestíhá vyrábět požadovaná množství. Podobně jsou na tom ostatní dodavatelské firmy. Navíc použitelný materiál, vyzískaný z rozebraných kolejových polí z úseku Mšeno - Mělník, byl soustředěn ve Mšeně, Katusicích a na dalších místech, což nasvědčuje tomu, že bude použit na opravu zbývajícího úseku. A je logické, že oprava celé trati bude probíhat souběžně.
    Já osobně odhaduji, že provoz na trati 076 bude obnoven nejdříve v polovině příštího roku.
    Jan Jáchymstál

    OdpovědětVymazat
  2. Odkaz na veřejnou zakázku - oprava tratě 076:
    https://www.vhodne-uverejneni.cz/zakazka/oprava-trate-melnik-mseno

    Tak snad se to do konce roku povede ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 285 033 605,09 Kč. Těch 9 halířů na konci, to je tedy , jak když si někdo dělá legraci. Stejně nechápu, proč tu zakázku SŽDC nevystaví přímo na svých stránkách.

      Vymazat