neděle 6. října 2019

Nedělní procházka vám nabídne fotografie z jakýchsi automobilových závodů na Blatech, představí aktuální stav prodejny Billa v Rousovicích, prohlédneme si výstavu Fair trade u vily Karola a připomeneme si Mělník, jako kontejnerovou velmoc.


Dnes jsme se přece jen dočkali lepšího počasí, než v sobotu, což byl pro mě signál, že je třeba se provětrat. Protože je začátek měsíce, tak mé kroky vedly nejprve na nádraží ČD, kde jsem měl štěstí na svůj oblíbený časopis, který tu touto dobou bývá.

http://www.cdprovas.cz/archiv-magazinu

Jak jsem si na nádraží tak užíval tu cestovní atmosféru a vzpomínal na četné výlety, zejména na Jízdenku na léto, tak jsem si uvědomil, co tu jen stojí vlaků s kontejnery a dal jsem se do práce. Mělník je totiž nejdůležitější český přístav, kde se ovšem zboží zatím stále ještě nenakládá na lodi, ale překládá se z kamionů na vlaky a obráceně







Pak jsem si zašel na rodná Blata, když náhle slyším hrozný rachot, cítím spálenou gumu a později vidím i oblaka dýmu.




Tak je tu zase jedna akce z mnoha, o kterých téměř nikdo neví a mám štěstí, že jsem zrovna na procházce a vidím to :-).


Aktualizace 7.10. v 17.22 : Akce odhalena

 .... https://www.facebook.com/events/car-service-old-school/drift-car-festival-m%C4%9Bln%C3%ADk/459967837941942/

https://www.ajdnes.cz/drift--car-festival-melnik/melnik/106810





To již mířím z Blat do Rousovic, kde mě hodně zajímá, jak nám pokračuje Billa. Supermarketů má sice Mělník dost, ale kamkoliv vlezu, tak zejména poslední dobou mi tam něco vadí :-).


Zdá se, že už nám tu začali dělat parkovací plochu pro auta.



A na samý závěr mám pro vás  dvě  výstavy pod širým nebem. Pokud si snímky zvětšíte, tak se můžete dočíst, jak to  také v některých zemích v takzvaném tržním hospodářství může vypadat.

https://www.fairtrade.cz/

Co dodat ?  Pevné nervy a hodně úspěchu do dalšího pracovního týdne a stále více potemnělého rána.


















3 komentáře:

  1. Kontejnerová velmoc? Spíš zhouba krásného města!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za nové informace ve městě z posledních dní. K.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za komentáře. Závod odhalen. Doplněno do článku.

    OdpovědětVymazat