Jak jsem dnes již napsal v poledním článku, tak práce na lokálce i na ,,obchvatu" jsou velmi sledované a sami jste se tam mohli prvně na vlastní oči přesvědčit, jaká je jejich sledovanost v porovnání s jinými články poslední doby. Také jsem naznačil, že při nejbližší příležitosti bude zase nějaká ta inspekční, nebo revizní jízda :-) a ani to dlouho netrvalo.
Začal jsem v místě průtahu a tentokrát, se nedíváte na spojku mezi Pražskou a Mladoboleslavskou ulicí od kruhového objezdu na Pražské ulici, ale z druhé strany od Mladoboleslavské ulice. Tady se stavba moc nehýbe, protože tyto prostory slouží spíše, jako skladové plochy pro různý, většinou sypký materiál a techniku. Dále je třeba vyčkat konečné podoby kruhového objezdu v Mladoboleslavské ulici a z něj nepřináším žádný snímek, protože se tam od poslední návštěvy nic zajímavého pro oko diváka nepřihodilo.
To situace na lokálce, se mění každým dnem a za týden, se toho na ni v těchto fázích stalo opravdu mnoho. Všude mezi stanicí Mělník a přejezdem v Mělnické Vrutici, je již vidět doplněné kamenivo takzvanou podbíječkou.
Zde se díváme prakticky do poslední zatáčky v Malém Borku, odkud se již koleje této lokální trati směrují do mělnického nádraží.
Na druhé straně přejezdu vedoucího k části zvané Na Samotě můžeme pohlédnout na rozpracované nástupiště zastávky Velký Borek a panorama krásně dotváří zalesněný vrch Hostinná ( 282 m.n.m.) Za dobré viditelnosti lze od vodárny na jeho vrchu spatřit i Krkonoše.
Podle harmonogramu by měl být první opravovaný přejezd u Mělnické Vrutice hotový v úterý 13.10. Mimochodem, na lokálce je prý celkem i s těmi polními přejezdy 36 přejezdů.
Ty hlavní silniční přejezdy by neměly postrádat světelnou signalizaci, a jak vidíte....
.... zde, tak mnohde budou vybaveny celopryžovou konstrukcí.
Silnici z Velkého Borku do Mělnické Vrutice opět doprovází po roce koleje lokální trati.
Tuto fotografii jsem nezařadil náhodou. Pokud si někdo vzpomenete na diskuse na webu Mělníček týkající, se obchvatu města, tak zde podle tohoto vedení 110 KV přes PP Dolní Pšovka, byla také jedna z navrhovaných variant.
Statek Přeplatilov je jen nedaleko odtud a pokud je mi známo, tak je známý prodejem ryb.
To jsem již ve stanici Lhotka, kde se podle všeho buduje právě nástupiště.
Koleje tu zatím nenajdete.
I železniční technika si žádá naftu.
V zastávce Nebužely jsou zatím položeny koleje, avšak bez výplně kameniva.
Je to jedno z nádraží, které přišlo o své nákladové koleje, ale je lepší dodělávat koleje tam, kde je to potřeba, než udržovat nákladně ty koleje, které se ukáží, jako třeba jen zatím zbytečné. To je myslím na lokálce poučné. I laik vidí, že pokládka kolejí není žádný velký problém. Možná i proto, se ukazuje, že je zřejmě lepší dostavit 7 km trati mezi Milovicemi a Všejany, pokud bychom se bavili o připravovaném nejlepším železničním spojení mezi Prahou a Libercem, které je železničním oříškem již mnohá desetiletí
Článek tu také někde máme.
Přejezd u Nebužel na svoji rekonstrukci teprve čeká.
Na druhou stranu vedou koleje již kamsi pod obec Střemy. Někde tam končí tedy koleje pokládané od Mšena a ty od Mělníka někde u Mělnické Vrutice. Úsek přes Hleďsebe a obec Lhotku jsem také projížděl, ale zde je ještě třeba udělat úpravu terénu, aby bylo možné položit kolejnice.
A na závěr tu mám něco z večerního Mělníka. Není to krása ?
Za mého dětství běžel v televizi cyklus s názvem 52 komiků a spol, který dlouho uváděl herec František Filipovský ( pro ty mladší.... daboval také skvěle francouzského komika Funese) V úvodní znělce pořadu padaly po sobě staré automobily značky Ford ze svahu do jakési jámy. Máme sobotu večer, tak buďme dnes také veselí, jako třeba ten svět komiků.
SŠ.
Jenom malou poznámku. Prodejna ryb je o kousek dál k Vrutici. Odbočka k ní je těsně před železničním přejezdem.
OdpovědětVymazat