středa 31. prosince 2014

Silvestrovský foto pele-mele. Dívky na Soutoku.


Kostnice v Kutné Hoře- Sedleci je co do velikosti na druhé příčce v rámci ČR ( 1. Brno, 3. Mělník), ale svoji výzdobou patří k nejvyhledávanějším turistickým atrakcím.

Také jste pocítili schopnost nahlédnout do své paměti a vybavit si alespoň občas, co bylo přesně před rokem ? Soutok měl tehdy za sebou návštěvu Karlových Varů a po Novém roce vyrazil do Kutné Hory, kde kromě krásných památek a přírody zažil i takový malý legrační neobvyklý příběh, o kterém jste se mohli na začátku letošního roku samozřejmě dočíst :-).


S touto Číňankou žijící v Paříži jsem se během jediného dne potkal v ulicích města třikrát.



Pojízdná chatička v obci Holany (SZ od městečka Dubá) působí tak neobvyklým dojmem, že jsem ji musel zařadit.



A tady jsme již v dubnu na Řípské pouti...


.... kde Soutoku zapózovala  půvabná majitelka tohoto psího plemene ( huskey). Čtenáři si snad ještě vzpomenou, že jen několik měsíců nazpátek hýbala evropskými médii osoba italského dobrodruha GianLuca Ratty, který se na své pouti po Evropě procházel s populárním polárním psem jménem Shira zrovna českou krajinou. Tehdy jej Soutok na základě tiskových zpráv a komunikací s médii marně stíhal, ale vše si částečně vynahradil tímto setkáním a především letos v červnu při setkání s našim dobrodruhem Petrem Hirschem v pražském Suchdolu. Konečně, za dobrodruhy lze označit i partu mladíků z Nymburka, kteří se na neobvyklém plavidle vydali do Hamburku.


Při hledání jedné fotografie jsem zašel až do archivu, kde jsem natrefil bourání části mělnického cukrovaru.



Hlavním motivem tohoto speciálku jsou dívky a vůbec jsem neměl v úmyslu sem zařadit profesionálky. To by tady musel být obrázek z jednoho Mělnického vinobraní, kde byl sice hvězdou Dan Nekonečný, ale co si budeme pánové namlouvat.... šli jsme spíše na soubor připomínající nablýskané brazilské karnevalové tanečnice :-).
A tak těžko najdete někde tolik nadšených dívek pohromadě, jako na recesní Mělnické Jizerské 50.



A protože jsem chtěl každý obrázek vztahovat ještě druhým obrázkem k téma, tak tu máme padesátku ještě jednou.



Pokud jste sledovali televizní seriál Vinaři a čtete Soutok, tak víte, že těsně před jeho televizní premierou sem zcela náhodně přijel i Soutok, a to především díky vynikající speciální jízdence ČD, která měla letos premieru ( jízdenka na léto). Slečna na obrázku dorazila až z Orlických hor, byla zde prvně a dostala mě otázkou : ,, A to je pořád takováto krajina, nebo bude i nějaký hluboký les ?"



Asi většina z vás ví, že Pálava, to je především víno a krásné dálkové rozhledy.



To jsou ty fotografie z archivu, které jsem hledal. Jedná se o Mělnické vinobraní 2007 a nikdy předtím, ani poté jsem zde neviděl, aby u nástupu na nějakou atrakci měli takovéto lákadlo.



Na tomto zmenšeném dálkovém záběru vynikly zejména dlouhé vlasy obou dívek na obou stranách fotografie.



Pořádný středověký souboj na stránkách Soutoku bývá málokdy, ne-li vůbec, tak si jej užijme.



Bílé světlo odkrývá více a tak tu máme z vinobraní i slušivé středověké slečny :-).



Sám sebe jsem překvapil, když jsem narazil na máčení nepoctivých řemeslníků v kašně ( součást vinobraní). Nedejte to.



Tohle už jsem chtěl vyhodit, ale když se mi to omylem nahrálo, tak to tady asi chce být, no :-). Snad to ještě někdo neviděl a třeba se i zasměje a prodlouží mu to život minimálně o několik minut.



A zase Mělnické vánoční trhy. Tentokrát 2012.



V roce 2012 takto krásně zapózovala členka taneční skupiny Ambrosia ze Staré Boleslavi.

Snad vás tedy článeček Soutoku aspoň trošku potěšil. Přeji vám příjemného Silvestra, dostatek opatrnosti, zvlášť večer, a do roku 2015 pevné zdraví, osobní spokojenost a řadu zážitků, které vás nějakým způsobem obohatí i třeba na řadu dalších let.

S.Š.

Žádné komentáře:

Okomentovat