neděle 16. června 2013

Mělnická Jizerská 50 - finále ženy.


Právě přivezli sníh na finále.

Nepochybuji, že se najde plno fotografů, kteří dají své materiály z jedné ze dvou nejslavnějších mělnických akcí k disposici na různé facebooky, youtube, stránky závodu http://www.bezky.cz/fotky.php, osobní stránky, Mělníček, tisk, nebo je jen tak pošlou svým kamarádům a určitě to budou snímky i videosekvence lepší, než tyto a z více míst. Ale, sejde na tom? Vždyť je to jen a jedině dobře.


Kdysi jsem byl na výletu, kde fotilo plno lidí, pak to všichni dali na společné CD a bylo to hodně zajímavé. Kamer moc nebylo, někdo fotil víc okolí, jiný kamarády, někdo šel jinou cestou a přinesl neznámé záběry, a někomu jste se nečekaně připletli do záběru :-).


Ale, pojďme již k samotné akci. Ještě jsem zpracovával Vrkoč a nějak se mi ani nepodařilo přijít na akci dříve. Dorazil jsem netušeně až před finále.


Závodnice nastupují na finále.

Abych to trochu dohnal, tak jsem fotil jak šílený, ale vše už samozřejmě jen z jednoho logického místa.


Tady se samozřejmě tlačí všichni mediální fotografové, aby ukořistili cennou fotku ze startu.

Okamžik, kdy mám i já slušný výhled...



....a tady ještě lepší pohled na téměř celé startovní pole.


Detail před startem, kdy je již cítit určité soustředění.


Náhodou se tu objevil i Krakonoš, který vybíral finance na povodněmi postižený veslařský klub.



Všimněte si toho malého chlapce. To je Krakonoš v zácviku. Legrační nápad :-).



A je odstartováno finále žen. Nejlepší chvíle, jak dostat během okamžiku ten nadšený kompletní pestrobarevný roj do jednoho záběru.



Dalších několik snímků ponechám bez komentáře ;-) :-).









Nejlepší děvčata to již mají za sebou.




Ale, nakonec je úplně jedno, kdo skončil na čele, kdo někde uprostřed a kdo na konci, protože šlo o finále, kde jsou ti nejlepší. Už jen ti, kteří nastoupí do rozběhů si zaslouží hlubokého uznání. Není žádná legrace několikrát absolvovat všechny nástrahy okruhu.



Vítězné dívky ještě u vidíte na vyhlášení a já zkusím vytvořit v dohledné době nějaké to pokráčko. Nebojte, budou i suproví Špejblovi pomocníci ( Špejbl's Helpers) a snad už i občas přes 30 let stará stále senzační hudba australských AC/DC :-).

SŠ.

Žádné komentáře:

Okomentovat