neděle 22. ledna 2012

Už rok k nám jezdí mléko z farmy.





Tak se to ani nezdá, ale když jsem v sobotu ráno slyšel z okna bučení krav a cinkot zvonců, tak jsem si uvědomil, že už je to téměř rok, co k nám jezdí tato nová podnikatelská služba.




Za tu dobu se mnoho změnilo. Zatímco naše sobotní trasa zásobující Mělník a okolí nese číslo 51 a doznala časových změn i míst zastávek, tak dnes firma z Holubic na Kralupsku zásobuje již značnou část Středočeského kraje a po lince do Hradce Králové otevírá i trasu číslo 111 do Roudnice nad Labem a Litoměřic.




Nemohu říci, že bych osobně na příjezd dodávky čekal, nebo jsem byl výrobky nějak mimořádně oslněný, ale na druhou stranu musím říci, že takový nákup má svojí osobitou atmosféru, která mi připomíná časy, kdy do některých vesnic zajížděly pouze pojízdné prodejny a sobotní ranní napití chladného mléka, kdy máme volný víkend ještě téměř před sebou, má něco do sebe. Už rok k nám jezdí mléko a zřejmě díky vám, kteří pravidelně, nebo alespoň občas reagujete na zvuk zvonců na ulici nákupem.




Více o časovém rozvrhu i produktech farmy se dozvíte na
http://www.mlekozfarmy.cz/

Pro rádio Soutok připravil Standa Švec.

4 komentáře:

  1. Občas nechápu jak je možné že se jim to vyplatí. ten zájem jaksi opadl. Mléko mají dobré ale třeba ten Pribinák je za ty prachy fakt slabota.

    OdpovědětVymazat
  2. Také mi nejvíce chutnalo jejich mléko. Možná, že opadnul zájem na Mělníku, ale nikoliv ve vsích na lince. A pak, to už tak asi bývá, že je něco trochu ztrátovější, ale možná se to ještě vyplatí. Nevím, je to spíš dotaz přímo na ně.

    OdpovědětVymazat
  3. Ono je to i tím že ta kvalita mléka šla dost dolů. Dnes už nevydrží ani dva dny. Takže oakmžitě vypít. A to hold vždy nejde.

    Marková

    OdpovědětVymazat
  4. já nevím, bereme mléko do kavárny na výrobu latte a vydrží nám do deklarovaného úterý/středy vždycky (když ho tedy nespotřebujeme dřív :-) ), pribiňáčky od té doby nejím jiné, než od nich (za ty prachy? je to celkem srovnatelná cena se značkovými výrobky a věřím, že vím, co jím, nemají konzervanty a jiná svinstva, což je pro mne důležité), a sýr, ten je skvělý.

    je to super, že jezděj. Ty tři týdny po vánocích jsem byla skoro nedočkavá :-)

    OdpovědětVymazat