neděle 2. června 2019

Mělnický okruh 2019 - Vstup číslo 5 - Závod sidecar, kompletní vyhlášení výsledků a jedna videosekvence z hodin ve Vrázovce.


A je tu závěr letošního, celkově již 15. Mělnického okruhu. Na finále jsem přišel ve 13.30, když jsem si ještě předtím nechal od Karla Březiny podepsat knížku Mělník byl první. Musím říci, že v Jungmannových sadech bylo oproti dopoledni přece jen více lidí, ale celkově zůstala návštěvnost daleko za očekáváním. Co je toho příčinou, tak o tom lze jen polemizovat.

Snad cena vstupného, snad horké počasí, snad fakt, že to loni bylo po novotě, snad to někomu připadlo stále stejné, snad někoho odradil dlouhý program, nebo měli lidé jiné aktivity, ale v každém případě je to škoda. Nesmíme zapomenout, že se na závod dívají i lidé odjinud a dobrá reklama to zrovna není.

Nicméně, jezdci a snad i organizátoři byli spokojení a nakonec vyslovil pan starosta Mikeš onu známou větu : ,, 15. ročník Mělnického okruhu je za námi, těšme se za rok na ročník 16. "


Jak jsem již řekl v úvodu, tak jsem svůj poslední vstup věnoval nejprve závodům sidecár, které se dnes už moc nevidí. Pak jsem přišel nad Vrázovu vyhlídku, kde jsem už moc automobily nefotil, neboť jsem je tu fotil včera při trénincích. Povedl se mi bohužel napůl takový docela povedený kousek. Jeden vůz dostal v zatáčce hodiny, a tak tu mám ve videu takové to vyproštění.

Znáte ten zákon schválnosti ? Budete fotit videosekvencí nezajímavé průjezdy zatáčkou a zrovna když fotoaparát uklidíte, tak se stane něco, co by bývalo stálo za zachycení. Na konci článku je tedy aspoň to vyproštění z hodin.

Závěr patří tradičně vyhlášení výsledků. Nemám v úmyslu zde psát různá jména a popisovat výsledky. Kdo se o věci zajímáte, tak vám jsou již mnohé tváře povědomé, výsledky již znáte, byli jste možná i u toho a výsledky se dozvíte na stránkách Mělnického okruhu ....

http://www.melnickyokruh.cz/

Jinak věřím, že zase budou nějaká krásná videa, třeba i z automobilů, nebo snad z motocyklu, tak se občas podíváme i na youtube.

Na jednu stranu bylo dobré, že se divák téměř ke všemu dostal, ale jak jsem již řekl, tak zatímco loňská akce byla určitým společenským setkáním lidí, kteří se třeba i dlouho neviděli, tak toto letošní ročník poněkud postrádal, což působilo určité zklamání.

A nakonec je nutno samozřejmě poděkovat organizátorům, kteří odvedli skvělou práci. Vždyť jsme měli letos ve městě dva mosty přes trať, což bylo postačující.
















































































Žádné komentáře:

Okomentovat