neděle 1. července 2018

Starý most, cesta od náměstí do Rybář, přívoz a cyklisté, romantika zámku i větrné elektrárny v Krušných horách, to je fotogalerie prvního prázdninového červencového dne. Písnička pro dobrou pohodu aneb Die Twinnies.


Poměrně pozdě mě dnes napadlo, že bych tu mohl udělat na úvod prázdnin ještě takovou vzpomínkovou jarní fotogalerii, která by nám každým snímkem ukázala, jaké krásné akce jsme tu na Mělníku od vhození Morany do Labe mohli navštívit a obdivovat. Tak třeba někdy příště.

Místo toho se však projdeme ke starému Strakovu mostu a podíváme se, jak se nám vše vyvíjí.


Cestička z náměstí Míru přes historicky tzv. Labské předměstí ke starému mostu, se zdá již téměř dokončena.Vypadá docela pěkně, že?


Mělník se dočkal hezké parkové cesty do čtvrti Rybáře. ( dříve historicky zvané Kozlov)


Na starém Strakově mostě, by měly práce probíhat ještě 4 měsíce.


Podívejme se tedy po dlouhé době, jak se změnila jeho tvář. Již to není jenom ta kovová kostra, kterou jsme se dívali na vodní hladinu.


Zdá se, že lešení je především u mělnické části mostu.


Nemohl jsem si nechat samozřejmě ujít snímky, které budou jednou vzácnou vzpomínkou.


Slyšel jsem kolem sebe tentokrát hodně angličtiny a na druhém břehu již čekali další cyklisté.


Loď Fidelio tentokrát mnoho výletníků nevezla, což mohla mít na svědomí i poměrně pokročilá podvečerní hodina.



Nedávno jsem tu v článku o Mělnickém hroznu přidal několik fotek z mé oblíbené vyhlídky na České Středohoří. Dnes se opravdu povedlo, že byly vidět ty zde dvě možné spatřitelné vrtule větrných elektráren na Bouřňáku v Krušných horách, které se promítají na úpatí hory Kletečné v Českém Středohoří.


Pásmo vzdálených pohraničních Krušných hor mezi Milešovkou a Kletečnou.


Dnes dopoledne jsem dostal chuť si aspoň chvíli vyhrávat kvalitní popovou a rockovou muziku převážně ze 70. a 80. let. Jenže, než jsem to rozjel, tak se mi nějakou záhadou dostala na přehrání tahle písnička z úplně jiného soudku.

Líbilo se mi to a podívejte se, jak si dvě holky na kolečkových bruslích dokáží získat popularitu národa.

Die Twinnies - Bayernmädels - 2 Girls playing steirische harmonika on rollerskates !



To je síla lidové melodie.


Die Twinnies - Peinlich (Die neuen Sommerhit von Die Twinnies !)

https://www.youtube.com/watch?v=XPNnrw8VT4k&list=RDXPNnrw8VT4k&index=2

Žádné komentáře:

Okomentovat