neděle 21. října 2012

Pracovnice infocentra dělají Mělníku čest.


Každý, kdo aspoň někdy rád někam vycestuje, by měl také zavítat navštívit občas domácí infocentrum, aby byl v obraze. Nejen, že najde plno zajímavých věcí týkajících se našeho města a regionu, ale i řadu věcí, které tento region překračují. Pro mě byla návštěva Elberadweg na německém území ( viz. seriál)  i získaná brožura o její německé části určitou inspirací a zajímal jsem se, jak to vypadá s literaturou na dané téma u nás. Jelikož občas do infocentra zavítám a vždy se setkám s vysoce profesionálním přístupem, tak nemohu jinak, než děvčatům touto cestou poděkovat a udělat jim dobrou reklamu.


Jak se můžete sami přesvědčit, tak jsem ani trochu nebyl na obtíž. Byl jsem například obeznámen s novým stolním kalendářem pro rok 2013, který se týkal města a po projevní zájmu o stavu průvodcovské literatury ohledně Labské cyklotrasy, létaly na pult i kvalitní průvodcovské materiály týkající se Vltavy, aniž bych o ně žádal. Až jsem měl pocit, že si snad tolik pozornosti ani nezasloužím. Skutečně, děvčata z infocentra presentují naše město návštěvníkům na špičkové úrovni a na takovou representaci může být město pyšné.


Venkovní počasí hraje romantikou a člověk si může trochu té krásy užít, nebo se s literaturou v ruce zasnít a třeba něco naplánovat na časy budoucí.

Žádné komentáře:

Okomentovat