neděle 23. září 2012

Vinobraní 2012, Karel IV. a Ohňostroj.


V tomto bloku, se podíváme na tu každoroční klasiku, bez které by to nebylo vinobraní. Ohňostroj vykouzlí vždy nějaké zajímavé obrazce ( tento je jako kometa) a projev krále má vždy své kouzlo.

Tady už je Zdeněk Koudelka ( zcela vpravo) v pohodě, protože král právě dorazil, ale před 10 minutami udílel pokyny učinkujícím a s telefonem v ruce připomínal nérvozně chodícího lva v kleci.



Král se chystá vstoupit na scénu.



Když už jsem byl tak blízko, že to i blesk bral, tak jsem fotil. To jsem ještě netušil, že jen- tak tak stačím nahrát aspoň kus projevu a budu muset pro baterku.



Někdy musí i hudební nádobíčko stranou.


Konečně to mám na čelní záběr :-). To je vždy lidí.


Kdybych nedal aspoň kus králova projevu a zrovna letos v čase Soutoku, ... to by byla slabota :-).

A je tu paleta asi nejlepších snímků ohňostroje. Povedlo se mi nějak předtím vypnout hledáček, tak je to vlastně vše foceno tak nějak naslepo a nazdařbůh, ale i tak vždy něco vyjde :-).




A příště se můžete těšit na skvělé vystoupení kubánských zpěvaček před KD, které strhlo lidi k tanci a také to nějak udělám s Pink Floyd, kde mám toho materiálu až příliš a snad to půjde použít. Doufám, že mi to také nerozbilo foto-mikrofon :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat