neděle 11. srpna 2019

Malá nedělní cykloprojížďka vám představí krásný motocykl Boom Trikes v našem městě, současný stav staveb Billa v Rousovicích a můstku u Mělnické Vrutice, jakož několik romantických obrázků převážně ze Lhotky.


Dnešní krásné počasí mě vylákalo na jízdní kolo, v jehož sedle jsem letos seděl snad jen třikrát. Člověk toho nachodil více po svých, nebo najezdil ve vlaku, autě, či autobusu a přitom je rekreační cyklistika tak pohodová věc, pokud nejsme unavení z horka, nebo ze zátěže.

Snad skutečnost, že je sezóna, že jsou v centru cyklisté i jistý turistický ruch, způsobila, že jsem svoji  krátkou projížďku zahájil v samotném centru města. A udělal jsem velmi dobře. Tato tříkolka se mi vždy velmi líbila a přitom jsem ji snad nikdy nikde nevyfotil, nebo aspoň o tom nevím.


Původně jsem si myslel, že posádka je snad ze Švýcarska, nebo z Německa, ale ukázalo se, že jde o pár z Liberce. Pokusil jsem se teď o vozítku rychle něco najít a něco jsem přece jen našel.


Tak tedy Boom Trikes. Snad je to ono.
https://translate.google.com/translate?hl=cs&sl=de&u=https://de.wikipedia.org/wiki/Boom_Trikes&prev=search


Pak už jsem se spustil pěkně s kopce Pražskou ulicí a podívejte se, jak nám Billa zase poskočila.


Sice nevím, jak to má ještě dlouho trvat, ale použijme nyní parodii na jednu krásnou televizní reklamu na dobré pivo. ,,Pavle, až to bude, tak to bude :-))".


To už se vezu po poklidné silnici k Mělnické Vrutici. Mně ten obrázek připadá takový romantický, plný pohody, klidu a radosti z jízdy hezkou krajinou.


Když jsem nedávno fotil tento most, bylo ještě třeba užít schody vedoucí dolů a nahoru podle něj. Dnes již někteří cyklističtí šikulové přišli na to, že už se dá most zatím přejít, než se budou provádět dokončovací práce s asfaltováním úseku. Hotovo by mělo být v říjnu.

Do té doby je tu stále cyklistický ráj :-).


Před Jenichovem jsem potkal dva koníky, a pak se zdálo, že prakticky nebude co fotit. Jenže, pak jsem si vzpomněl na Lhotku, kde bude v sobotu festival Country Lhotka a rozhodl jsem se, že až pojedu od obce Střemy, tak nepojedu přímo na Chloumek, ale zajedu si pro pár romantických záběrů právě sem do Lhotky, která je takovou aktivní obcí.


Teploměr ukazoval 28 stupňů, bylo docela horko a k následujícímu místu mám tak trochu vztah z dětství.

Dnes není přírodní koupaliště z dálky moc vidět a je tam i cedule s nápisem ,, Koupání na vlastní nebezpečí ...


... ale v 70. letech, když Mělník neměl krytý plavecký bazén a školy jezdily s žáky do Brandýsa nad Labem, a snad ani nebylo ještě koupaliště, tak se jezdilo nejen na pískovnu Barabu k Cítovu, či Vlíněvsi, ale třeba i sem. To rákosí tu tenkrát nebylo, všude byla kolem dokola písečná pláž a bylo krásné, když kolem přejel motoráček, zahoukal a lidé se vzájemně zdravili máváním.


Kde je voda, tam je obyčejně  krásně ....


 .... a kde sovu ve znaku mají, tam žijí chytří lidé :-).


Podívejte se tedy ještě na populární skalní obydlí, které bylo snad ještě v roce 1976 obývané ( teď nevím ten letopočet přesně) ...



 a nakonec si dáme dnes mého oblíbeného učitele národů Jana Amose Komenského. Posledně jsem ho zde na bývalé škole trochu  fotograficky odbyl, oproti Strážnicím a Vysoké, tak to dnes napravuji.


Zde tedy dnes sídlí ve Lhotce obecní úřad. A to je z tohoto víkendu vše. Vyspinkat se a do práce :-).
Nezapomeňte tedy, že velkou akcí nadcházejícího víkendu ( v sobotu) je Country Lhotka a plakát jsem sem nedávno dával.

Žádné komentáře:

Okomentovat