sobota 13. února 2016

Navštívili jste některý z pramenů dvou největších českých řek, které se u nás stékají? ( anketa)


Milí čtenáři,
kdysi jsem tu napsal článek s mnoha hezkými fotografiemi od pramenů našich dvou největších národních řek
http://soutok.blogspot.cz/2015/01/zijete-na-melniku-jiste-jste-jiz-vazili.html
Tehdy mě napadlo, že by článku slušela anketa, ale nebylo mi známo, jak se taková věc tvoří. Naštěstí se nedávno jeden takový pozorný čtenář Soutoku pozastavil nad mým povzdechem a jal se mi poradit. Jelikož v tuto chvíli zápolím s nemocí a sledovanost webu, se dostala během nečinnosti do rekordů na druhé straně stupnice :-) , tak je možná chvilka na to si to vyzkoušet a potěšit tak i vás čtenáře o zajímavý průzkum.
Po označení odpovědi a jejím odeslání ( tlačítko odeslat), se vám zobrazí zpráva, že jste již odpověděli. Po kliknutí na Zobrazit souhrn odpovědí, se podíváte do výsledků ankety. Pokud se vám výsledek ankety neotevře, podržte současně při kliku tlačítko Ctrl a výsledek se zcela určitě ( u mě to také fungovalo) otevře v novém okně.

Žádné komentáře:

Okomentovat