úterý 12. května 2015

Velká fotogalerie z nedělních oslav konce války v Mělníku.


Milí čtenáři Soutoku, zatímco jsem se v neděli 10. května tak trochu léčil po sobotním určitém prochladnutí z deště a vstřebával vzpomínky z dávno avizované akce Podkováň Fest, tak se na Mělníku dělo něco, o čem jsem neměl ani páru. Nějak mi to uniklo a asi nebyla  dostatečná reklama na plakátech apod. :-).

Naštěstí ale nejsou na webu jen kritici a slibotechny, ale mám tu také čtenáře ( vyjímka), kteří se rádi podělí o zážitky a díky nim, se i já mohu podívat na zajímavé obrázky a přijít snad se zajímavým článečkem. Radku, díky!

Nahlédněme tedy společně na nedělní dění v centru Mělníka, kde probíhaly jakési oslavy 70. výročí konce 2. světové války.
























SŠ.

Žádné komentáře:

Okomentovat