pondělí 18. prosince 2017

Vánoční trhy 2017 na Mělníku ( fotogalerie). Toto chodec na starém mostu pod sebou vidět nemůže.


Od pátku do neděle, se konaly na náměstí Míru tradiční Vánoční trhy a podle svědků to byla opět hezká akce, jako minulý rok. Podařilo se mi najít čas k ochutnání atmosféry jen chvíli před nedělním západem slunce a zde je tedy několik obrázků.


První fotografie patří tradičním řemeslníkům...



...., nemůže chybět atmosféra u betlému, ...


... a tradiční koše s plápolajícím dřívím, kde je možné se v případě potřeby i trochu ohřát.


Tento nám již trochu dohoříval a na konci akce měl již nárok :-).


Při pohledu do programu čtu slovo Karmína. To tedy byli zřejmě učinkujicí na scéně v době mé přítomnosti.



Následovalo několik stánků, ale koníčky pana Brože jsem již nezastihl.




Zde ještě nějaké snímky pro představu účasti v nedělním podvečeru.




Kolotoč byl opět na místě a zrovna mě tak napadá, že bych zde měl i připomenout, že odpoledne došlo i ke krátké sněhové vánici.




Byl jsem však i zvědavý, jak zase po týdnu pokročily práce na starém mostě a prošel jsem se opět do Rybáří.


Trochu neobvyklý pohled na zasněženou krajinu pod Mělníkem, městem s nejteplejším klima v republice.


Jak tedy můžete vidět, tak pracovníci se v některých místech podívali již slušně do útrob mostu.



Takový pohled, se nám samozřejmě nikdy za našeho života nenaskytl.


A jedna romantika zákoutí na závěr. Do posledního předvánočního týdne vám přeji obzvlášť pevné nervy a rozvahu. A to nejen v práci, ale i při nákupech dárků a nezbytných potravinářských zásob.

Žádné komentáře:

Okomentovat