čtvrtek 21. prosince 2017

Soutok přeje čtenářům pohodové svátky a dodává pár fotek z dnešního cestování na severu Čech.


Milí čtenáři,  na úvod mi dovolte, abych vám jménem magazínu Soutok 😊 poděkoval za čtenářskou přízeň a popřál vám tímto pohodové vánoční svátky, radost, zdraví a totéž i do nového roku. Mějte na paměti hlavně opatrnost, ať to vyjde.

Dnes jsem tak trochu cestoval na severu od Mělníka a viděl i některé docela roztomilé věci, které tu na webu ještě nemám a myslím, že stály za vyfotografování. Tak, ať vás také potěší 😉.


Víte, jak vypadá klec ? To je skoro to samé, jako akvárium, jen tam není voda. To je drát, pak nic, zase drát a zase nic. Prostě dráty a nicy . Ano, v Litoměřicích na náměstí má svůj pomníček i jeden z našich nejoblíbenějších komiků Felix Holzmann.


Asi to tu dlouho nebude a všiml jsem si toho zcela náhodou. Když půjdete od vlaku a budete přecházet napříč náměstí směrem k Budvarce ( bývalá restaurace U kalicha), třeba při cestě k hornímu nádraží ČD, tak asi dvacet metrů před koncem náměstí vpravo ho najdete. O něco blíže k vám je ještě budova s nápisem Máchova knihovna.


Tady jsem si vyfotil z blízka Bohemku, kde i dnes se dá tančit, ale jistě to bude o trochu jiných penězích.


Krásný kostel, ani jsem zatím nezjišťoval bližší informace.


Trochu jiná atmosféra místních ulic, než ta v našem historickém městečku 😉.


Trochu jsem zalitoval, že jsem nevyfotil betlém v Litoměřicích, který byl malovaný. Tento v Ústí jsem nemohl nevyfotit, protože jeho součástí jsou živá zvířátka.


Kromě ovcí tu byly i nám ze Zelčína dobře známé kamerunské kozičky.


Také nějaké ty atrakce...


..... jen kousek od obchodního domu Labe.


Pohled na Větruši od stanice lanové dráhy.


Trolejbusy najdete nejblíže v Ústí a Teplicích, pokud se nepletu, ...


..... a tak jsem si je trošku vychutnal. Ty zde na webu ještě nemám 😉😊.


Pohled na Mariánský most je pro mě zajímavý i tím, že jsem sem před několika málo lety dojel po cyklotrase na kole a bylo to rovných 77 km ( přes Horní Počaply, Roudnici, Lounky, Litoměřice, Velké Žernoseky) Myslím, že to byla součást seriálu Toulky z dubna 2012. A pak samozřejmě loňská cesta z Libochovan do Děčína a zpět.


Intercity na Mělníku neuvidíte a přijelo mi, jak na zavolanou.


Chtěl jsem říci, že je to dnes vše ..


.... a ještě tu mám dvakrát trolejbus.


Teď už je to tedy ze středy vše a ještě jednou děkuji za přízeň. Hezké svátky a nezapomínejte se občas i protáhnout, nebo si třeba i někam vyjet.

2 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendulko, určitě jsi snad chtěla popřát a omylem jsi klikla na druhé tlačítko. Méně zbrklosti. Já Ti také přeji zdraví, inspiraci, pohodu, energii i štěstí na cestách,jakož v životě a nyní o Vánocích.

      Rád bych Ti popřál na tvém fejsu, ale nyní to není možné. Hezké svátky!

      Vymazat