čtvrtek 19. května 2016

V sobotu 21.5.16, se jde 51. ročník pochodu Praha-Prčice.


 to tak někdy bývá, že na velké a slavné akce člověk dočista zapomíná, až mu je jednoho dne zase někdo připomene. Takovou akcí je slavný pochod Praha-Prčice, který se jde již tuto sobotu. Akce má samozřejmě tradiční společný cíl v městečku Sedlec- Prčice a na výběr je z několika tras http://www.praha-prcice.cz/pochod

Psal jsem tu větší článek o akci 6.5. 2012 ( záložka vpravo)  a toto je takzvaná reklama na poslední chvíli, takže vše podstatné najdete na výše uvedeném webu. Loni měla plastová botička při 50. výročí pochodu barvu zlatou a letos je to, jako každý rok překvapením.

SŠ.

2 komentáře:

  1. 51. ročník jsem šel, byla to skvělá akce, i když mělo to své mouchy. Rozepsal bych se, ale ani nevím zda by to čtenáře zajímalo. Rikitan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Rikitane, za rok to bude přesně 20 let, co jsem šel také Prčice a je docela komické, že ta letošní botička má naprosto stejnou barvu, jen je asi větší, s letopočtem a ten plánek se změnil v docela krásnou mapu. On tam totiž šel jeden můj kamarád, tak se pochlubil.

      Vůbec bych se nezlobil, kdybys cokoliv napsal, protože osobně mám k turistice blízko a věřím, že by se čtenáři našli. To ostatně potom vidím i ve statistice návštěv. S komentáři je to horší, ale to je všeobecný trend. Zase je třeba to brát pozitivně. Kolikrát je lepší žádný příspěvek, než nějaká nepříjemná kritika :-)).

      Vymazat