pondělí 9. května 2016

Sváteční podvečer na mělnickém nádraží, aneb poznáváme motoráčky.


Nějak mě včera v podvečer napadlo, se zastavit na mělnickém vlakovém nádraží a podívat se na setkání Polabského i Kokořínského motoráčku. Nakonec jsem vydržel i do příjezdu pravidelné linky z Mladějova přes Mšeno do Mělníka a uvědomil jsem si, že vlastně mohu udělat takovou přehlídku motoráčků.


Nebudu dělat detaily, ale je to přibližně takto. Na vrchním snímku vidíte M152, kterému se říká Autobus a nově jde o řadu 810. Na snímku Polabský motoráček, trasa na prvním obrázku. Výroba v letech 1973-1982 a max. rychlost 80 km/h.


Tady už přijel známý Kokořínský motoráček ( nedávný článek). Vše jsou vlaky KŽC, které nemají s ČD nic společného.


Přípojný vůz Bix.


Kredenc, nebo-li  M 262, řada 830, rok výroby 1949- 60, max rychlost 90 km/h.


Tady už nám Kokořínský motoráček odjíždí do Prahy a dále do Lysé nad Labem. Na svém konci má připojený Polabský motoráček, který zde svoji spoj z Poděbrad i Milovic skončil.


Běžná linka z Mladějova nese hrdě název 810, ale je to vlastně také M 152 Autobus.



A nakonec jsem si vypůjčil ze Zubrnic Hurvínka, který tu také jezdil na Mšeno. Odborný název M 131, rok výroby 1948-56, max rychlost 60 km/h. A na víc už dnes nemám čas, protože následují samé povinnosti, kterých mám dnes na celý den. Pěkný týden!
PS: Jinak bylo cestujících na nádraží v neděli večer samozřejmě dost a trať 072 žila.


SŠ.

Žádné komentáře:

Okomentovat