neděle 27. listopadu 2016

Firma Šnajdr prodělala náročný víkend plný havárií. Chlapi toho měli dost.


Článek reaguje na článek:



Milí čtenáři Soutoku, stává se někdy, že se člověk stane svědkem nepříjemné události, která se týká i jeho a to se celkově promítne i díky náladě, dlouhodobějšímu stavu věcí a neinformovanosti médii do určitých úvah. On má každý nějakou tu práci, někam spěchá, nestuduje příčiny a někdy to nadělá nechtěně rozhořčení.

V minulém článku jsem se zmínil o havárii horkovodu u koupaliště a v důsledku spěchu, neinformovanosti místních médií, špatné nálady a dlouhého výpadku teplé vody i topení jsem se mylně domníval, že se na opravě zřejmě nepracuje. Podařilo se mi nyní získat reakci samotného majitele firmy, který mi vysvětlil, že chlapi dělali co mohli a navíc byl tento víkend na havárie bohatý. Mimochodem, domníval jsem se, že firma provádí pouze stavební práce ( i vyhrabání výkopu) a vlastní opravu třeba provádí někdo jiný.

Asi by tedy bylo správné naopak napsat, jakým problémům firma musela o víkendu čelit a panu Šnajdrovi děkuji za informace. Má pravdu, že kdyby člověk věděl, co se kde děje, tak by viděl věc jinak

Než uvedu komentář ( zase nedostatek času), který se mi okopírovaný objeví malý, tak jenom dodám, že havárie nejsou nikdy jednoduchou záležitostí a v továrnách už vůbec. A právě to se stalo v mělnickém cukrovaru, kde je pochopitelně to prostředí ještě mnohem mnohem nebezpečnější, Blízkost vysokého napětí, nebo elektřiny vůbec. Vysoké teploty, nebezpečí požáru, noční prostředí .... to když člověk slyší, tak musí říci, že se nediví tomu rozhořčení, a na druhou stranu oceňuji, že pan Šnajdr má pochopení i pro rozhořčení občana, který je pod vlivem emocí  a v neznalosti momentální situace. Z tohoto pohledu jsou tací zaměstnanci vlastně hrdinové a patří se to ocenit.

,,Teď to vypadá Stando, že ani nevíš jak a docela jsi si naběhl." Nu, kdo nic nedělá, tak nic nezkazí. Je to poučka pro příště. Kdybych psal o vánočním jarmarku, nebo o nějakých dětech, tak bych asi nenarazil, ale to by vás čtenáře asi nebavilo, co :-) ? Prostě být příště opatrnější na emoce i úvahy. Na závěr mi snad zbývá jen popřát, aby chlapi měli těch havárií co nejméně a panu Šnajdrovi přeji hlavně zdraví ( i firemní prosperitu)  a snad se někdy potkáme za zámkem za příjemnější situace. Mám dojem, že jsem Vás tam několikrát viděl :-).

Vámi popisovaná havárie nastala v pátek. Naše společnost nastoupila na odstraňování přibližně do hodiny. Opravám předchází náročné uzavření systému a vypouštění vody (ČEZ Teplárny), což zabere řadu hodin. Je totiž technicky nemožné provádět opravy ve vařící vodě. Na havárii pracovalo do půl noci přibližně 15 lidí. Při zahájení provozu se stala další havárie u cukrovaru, na které se práce zahájili v brzkých ranních hodinách v sobotu.

Chápu Vaše rozladění, které pramení pravděpodobně z nedostatku informací. Jinak by jste jistě věděl, že horká voda v tomto počasí páří (i po odstranění). Stavební práce můžou být dokončeny až po ujištění, že je vše odstraněno.



6 komentářů:

  1. Chlapum dekujeme.Mrzli aby jsme my meli teplo,a pracovali opravdu jak nejrychleji mohli. Autorovi clanku doporucuji drzet se rceni dvakrat mer,jednou rez. V tomto pripade je to desetkrat zjistuj informace, jednou pis.

    OdpovědětVymazat
  2. Aha, takže když jsem vam komentoval minuly článek, mel jsem samozřejme pravdu. Možná by stalo za to se mi omluvit, pane Stando....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Vás,
      ano ten technologický průběh havárie a způsob jejího odstranění jste popsal velmi dobře. S odstupem času mi dochází, že kdyby nedošlo k té další nešťastné havárii v cukrovaru, o které jsem se prvně dozvěděl jen díky komentáři pana Jiřího, tak by k obnovení teplé vody došlo podstatně dříve a minulý článek by nevznikl. Berte prosím můj nový článek, který poukazuje na náročné pracovní nasazení zaměstnanců současně, jako omluvu za mé unáhlené závěry. A teď se omlouvám ještě jednou, protože mám naléhavou práci.

      Vymazat
    2. Ještě abych technologický průběh havárie a její opravy popsal špatného, když se podobnou prací zivim. ...

      Vymazat
  3. On pan Švec velmi rád zasvěceně píše o věcech, o nichž absolutně nic neví. V téměř každém článku má faktickou chybu, jíž mate veřejnost.
    Reypalus melnicis.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to považujme za dobrý příklad toho, že ostatním není jedno, co se tady píše a v případě nutnosti se někdo vůbec ozve. Pan Švec je, myslím, natolik soudný, že se z podobných chyb poučí správným způsobem. Na nás je, ho občas zkontrolovat :-)

      Vymazat