sobota 2. listopadu 2013

Fotoalbum Soutoku představuje odhalený Hotel Beránek, Zádušní mši na mělnickém hřbitově, polní práce i dozvuk voleb.


Již ve čtvrtek jsem obdržel zprávu od známého, že Beránek již nemá konečně lešení. Ovšem, jakým zákazníkům bude budova sloužit, to ukáže čas.


Nádherný detail je jen dalším dokladem toho, jaké má toto město krásné památky. Mohu jen každému doporučit zakoupit brožuru Mgr.Renaty Špačkové ( muzeum, asi i infocentrum) ,, Mělnická zastavení I" z roku 2003, která se věnuje i těm nejjemnějším detailům vnitřního města a můj starý web http://www.mujmelnik.webzdarma.cz/ , kde máte vše načrtnuté dokonce nafocené.


Sluneční hodiny na boku Beránka jsem zmínil již nedávno. Ukazovaly dokonce i dnes v 16.15, kdy Slunce nachvíli prokouklo mraky a ozářilo Říp.


Dušičky nedušičky, zemědělství musí jet.


To mi připomělo nedávný výlet na krásnou zemědělskou výstavu v Kropáčově Vrutici ( archiv 8.9.2013).


Soutok má štěstí, že kam přijde, tam se něco děje :-). Sledujete Zádušní mši na mělnickém hřbitově. Mezi diváky jsem letmo spatřil i mělnického historika Františka Purše, který vykročil  do druhé poloviny věku mezi osmým a devátým křížkem! Následující fota jsou bez komentáře. Mám to potěšení, že mě sem osud neplánovaně zavál :-).






Cestou k zámku mě zaujal stanový bejvák jakéhosi rybáře. Vždyť tu máme listopad a je lehce po stanové sezoně.

A aby ten dušičkový den plný zážitků byl pestrý, tak jsem ještě přidal trochu politické výzdoby od pizerie Piranha. Pokud jsem to nenapsal správně, tak prosím za odpuštění.

SŠ.

Žádné komentáře:

Okomentovat