sobota 2. června 2012

Veterán rally - live.


Můj hlavní dnešní cíl byl už podruhé v krátké době U Grobiána. Ze závodu už jsem nic neviděl, protože jsem zkrátka přijel pozdě, ale ono to ani nějak nevadilo. Na prvním snímku vidíte krásnou trofej pro vítěze, kterou tu měli mělničtí pořadatelé (Jarda Tovara , Petr Miřatský) připravenou.


Nafotil jsem asi 100 fotografií aut i motocyklů, jak bývá běžná norma na podobných akcích, ale sem jsem dal samozřejmě jen hrst šafránu. Vždyť se mohl každý přijet podívat a třeba si i něco vyfotit.




 Ne ne, nebudu komentovat. Vypadá to, jak nějaká Praga- picolo a třeba není.


Hm, tak tady i laik přečte, že jde o starou Jawu a Harley Davidson.


Tohle auto od sousedů z Německa se mi prostě moc líbilo a připomínalo mi to kdysi slavný seriál 52 komiků a spol s Františkem Filipovským. Určitě bych si však netroufal tvrdit, že jde o ten první seriově vyráběný Ford. Ale, zájemci vědí a koho to zajímá, tak si to najděte ve wikipedii, ať má taky nějakou radost z úlovku.


A tady už je pověstná airovka. Praga-aero. Určitě jsem si to užil a nebylo to vše. Jako bonus mám pro vás poslední dnešní příspěvek od nedalekého hotelu Pobuda.

Pro rádio Soutok Standa Švec.

Žádné komentáře:

Okomentovat