pondělí 31. října 2016

Halloween právě dnes v noci. Fotogalerie z Mělníka.


Milí čtenáři, pokaždé věci nevyjdou tak, jak by člověk chtěl, a tak jsem dnes pod vlivem svátku Halloweenu absolvoval  aspoň malou procházku centrální částí města. Byl jsem zvědavý, zda bude dýně také u hřbitovní zdi v Pražské ulici, kde jsem kdysi jednu vyhořelou vyfotografoval a publikoval ve známém článku, který se zabýval všemi svátky, které se teď slaví ( 31.10. - 2.11.), ale tam jsem neuspěl. Uspěl jsem na čtyřech místech a všechna se nacházela mezi blízkou zahradnickou školou a Macharovou ulicí. Díky nim se tedy můžete podívat na nějaké ty výtvory tak, jak se mi podařily zachytit.

Jinak tedy byl nějaký speciální večer na téma Halloween u Němého Medvěda a už skrz průchod bylo vidět na dvorku spousta lucerniček. https://cs-cz.facebook.com/nemymedved/
Už dopoledne jsem byl upozorněný, že se tam nyní točí speciální patnáctka, ale nebezpečné nachlazení si holt vybralo svoji daň a bylo třeba omezit nějaké courání venku a zkusit doma česnek a slivovici :-). Nebylo to tedy v tomto vzorku zdaleka tak velkého rozsahu, jak se včera za světla zdálo podle připravených materiálů , ale pochopitelně jsem mohl hodnotit jen to, co vidím z ulic, nebo to, co se jich takřka dotýká.













Žádné komentáře:

Okomentovat