sobota 27. července 2013

Na Mělníku točili filmaři nezvyklou loď do nějakého filmu.


Náhoda mě zanesla za zámek, kde jsem během krátké doby potkal již potřetí filmaře. Zkusme jen tak zavzpomínat, co jsme tu poslední dobou viděli.
Poslední Básníci na Náměstí Míru. Scéna s Karlem Gottem, kdy jsem také na náměstí viděl již jen provokatéra Mirka Vladyku. Natáčení u dnes zdevastované vily za radnicí, kterou naposled obývala policie. Natáčení reklamy na Fernet, kdy jsem štáb potkal u kina.Kameňák s Vaškem Vydrou na skůtru za zámkem. Natáčení u vily Karola ( knihovna). A nyní ..... uvidíte. V každém případě jsem hodně přemýšlel, zda to mám už vypustit. Jenže, ty nejméně náročné věci, které nemají vlastně žádný přínos ( nic nepoučí, o žádné akci neinformují) jsou prostě nejžádanější a nejsledovanější. Pár fotek osvětlovačů a kamera, jen že jsou od filmu.
A sledovanost obrovská.


To je krámů pro pár filmových záběrů, co?


Tam snad drží pán i nějaké odrazové zrcadlo, či co.


Kamera v pohotovosti.


Ovládací zařízení.


Tuto loď tedy uvidíme v nějakém filmu.



Klapka a jedem.


Snad to bude hezký film. V každém případě to je pro mě nejjednodušší materiál a nejrychleji napsaný článek. Dá mnohem méně práce, než například článek předešlý.

SŠ.

Žádné komentáře:

Okomentovat