neděle 7. listopadu 2021

Mělník má již teď začátkem listopadu krásný vánoční strom. Mohou za to filmaři. Některé restaurace jsou zavřené, jiné mají jen několik hostů. Benzín je na Mělníku stále ke 37 Kč za litr.

 




Někdy se to tak bohužel stane, že je venku krásná slunná podzimní sobota a člověk zrovna něco má. Pak přijde nepříliš vábná i lehce depresivní neděle, ale člověk by již doma asi nevydržel. Vždyť je nyní svobodný pobyt na denním světle vzácností, která se v krátkém dni opravdu nabízí již jen o víkendech.

A tak jsem vyrazil aspoň na krátkou procházku, abych se podíval, jak to vypadá s pracemi na obchvatu u jateckých závor, ale která především mířila za případným časopisem na nádraží ČD a do Rousovic na kontrolu, kde by se již také měla někdy rozjet rekonstrukce mostku v Mýtní  ulici.

Nakonec to dopadlo tak, že jsem zapomněl rozpracovanost u kolejí vyfotit, ale ono tam stejně nebylo na první pohled nic tak významného, co by stálo za zvěčnění. Naopak jsem si uvědomil, že vás mnohé zajímají ceny benzínu ( kliky na články), a tak tam máte horkou aktualitu od tamní benzínky. Dle motorizovaných přátel se to zde v Mělníku drží přibližně cenově takto a kdosi mi řekl, že za takovou cenu tady můžeme být ještě rádi.

Vlaky mě inspirují. Tento se zrovna rozjížděl a zřejmě cestoval až do Hamburku s vagony, které mu nedávno přivezl vlak z mělnického přístavu. Nakonec jsem velkým obloukem došel k zámku a pokračoval jsem Svatováclavskou ulicí na Náměstí Míru. Když tak koukám na Třiadvacítku, tak mě to nakoplo.

Vždyť ta restaurace byla ještě nedávno touto dobou doslova narvaná a dnes má  Ještěr zhasnuto, a tady sedí  u jednoho stolu jeden pouhý pár. Tak věru nevím. Že by lidi něco odradilo ? Ale, co ? Strach z přenosu nákazy ? Potřeba potvrzení o bezinfekčnosti za penízky ? Nezávidím ani těm podnikatelům. 

Když jsem došel na náměstí, tak tam na mě čekalo překvapení. Před radnicí stál již vánoční strom a všude vládla tradiční filmová atmosféra i s náhodnými diváky. Samozřejmě jsem se tu nijak nezdržoval, byť jsem měl určitý odstup od ostatních a vše bylo pod širým nebem. Užijte si tedy několik obrázků prvního letošního mělnického vánočního stromu :-).






















Žádné komentáře:

Okomentovat