neděle 2. června 2019

Mělnický okruh 2019 - Vstup číslo 3 - Druhá sobotní tréninková kopa fotografií . Tváří v tvář Jiřímu Ptákovi, loňskému vítězi třídy do 175 ccm. Další směsice nejrůznějších závodních fotografií.


Ze soboty mám cca 120 fotografií, které jsem v nočních hodinách trochu upravoval, ale i tak jsem vstup číslo 3 rozdělil pro to množství do dvou článků. V každém je vlastně jako-by v detailu nějaká ta hvězda okruhu.

Odpoledne bylo centrum dlouho poloprázdné, jak uvidíte na fotkách z Karlova náměstí. Navíc se nám pěkně protáhl program. Jeden závodník v kategorii sidekár zjistil na Karlově náměstí, že mu chybí spolujezdec, který vypadl někde u ZDŠ Jaroslava Seiferta a byl hospitalizován.

O  další zdržení se postaral prý jakýsi samozvaný řidič čtyřkolky, který se prý projížděl po trati a nechtěl uposlechnout výzvy k opuštění okruhu. A tak se vše značně protáhlo. Vždyť ještě ve 22 hodin burácely za okny motocykly.




Užijte si pohled z výšky. Nutno říci, že nad okruhem také létaly drony.




Zkoušel jsem samozřejmě leckteré místo, aby nebyl celý závod jen z jednoho místa.









To již vyjížděli závodníci k druhým tréninkům a já se konečně dočkal i nejslabší motocyklové kategorie.




Trojku má loňský vítěz Jaroslav Pták z Karlových Varů.




Také Jirka Rameš se lepšil kolo od kola.











Co bylo příčinou předčasného zajetí do depa, tak to vám neřeknu, ale pro mě z toho byla série krásných detailních fotografií loňského vítěze a velkého favorita v této kubatuře.








Počkal jsem si na stejném místě ještě na druhý trénink třídy do 350 ccm , abych se později vydal ještě jednou k Vrázově vyhlídce.




( S číslem 45 Jirka Švihnos, který jel také v kategorii do 250 ccm)











Před startem 250 ccm.



Cestou k Vrázovce jsem ještě pořídil nějaké záběry.



A pak to přišlo. Došel zdroj u fotoaparátu a bylo vymalováno. Ani vám neukážu, jak slušně přibylo kolem 18 hodiny lidí. Tou dobou tu jezdila kubatura do 500 ccm a následovaly soutěžní automobily. Pořadatelé měli co dohánět.

,, Nu což, zítra je také den a hlavně půjde již o výsledky závodů" pomyslel jsem si. Stejně na mě čekalo spousta práce. Nabít foťák, domácí resty, tyto dva články ( tento druhý píši kolem půlnoci) a ráno abych vstal dříve. Vždyť už v 9.30 jedou svůj závod 175 ccm a mezi nimi Jirka Rameš.

Proto koukejme vstát a podpořit naše jezdce. Když půjde vše podle představ, tak snad na poledne bude další vstup. Pokud ne, tak potom zřejmě až po závodě.

Tak zítra, aneb již dnes , neb jsou dvě minuty po půlnoci :-)!



Žádné komentáře:

Okomentovat