neděle 14. srpna 2016

Tak vypadal most na Mladoboleslavské 27.7. a tak vypadá dnes. Několik dalších zajímavých snímků jedné hodiny v našem městě.


Milí čtenáři, těžko říci, co vás na včerejším předminulém článku tolik zaujalo. Nápis hlásá....

V Mělníku je od 15 hodin Vinný košt, Lhotka pořádá Country festival. Co vás ve městě štve ?!


Už vás je zase 305. Tak Vinný košt a Lhotka to snad nebude, nebo ano ? To se přece už dlouho ví, je to ve spoustě médiích a nadpis neoznamuje, že půjde o nějakou fotogalerii z proběhlých akcí.
Zdá se tedy, že vás pravděpodobně oslovil druhý titul .... Co vás ve městě štve ?!
Oni to jsou ve skutečnosti dva obrázky z terénu a vězte, že mi ten článek dal mnohem méně práce, než ten včerejší  novější o rock'n'rollu a etnické hudbě, se kterým jsem si tak pěkně a rád  hrál :-), a který zatím zajímal 18 lidí.

Nutno však říci, že mě motivoval vlastní článek. Což kdybych se tak zašel podívat na vlastní oči, jak se to tam od toho 27.7 do dnešního 14.8. na tom mostu v Mladoboleslavské ulici změnilo ? Proč ne ? Vždyť fotodokumentace provedeného díla v čase patří často k běžným firemním zvyklostem


Posuďte sami. První dva snímky jsou z 27.7. a vše další je z dnešního dne. Vidíte tam nějaký rozdíl ? Nechám to na vás, jsem jen laik a třeba jsem tam nějakou vrstvu přehlédl. Nějak mi v té armatuře pořád chybí ten beton. V každém případě máme nyní k disposici nejaktuálnější obrázky stavby mostu na Mladoboleslavské.





Tak tady jsem se pobavil a ani už nevím, zda na to náhodou někdo na Mělníčku  relativně nedávno neupozorňoval. Ano, to je cesta od ,, Rasovny" ( přezdívka hospůdky na hřišti u tenisových kurtů na Polabí) dolů ke Starým lázním k Labi.


Chůze jen na vlastní nebezpečí, ale jinak součást Labské cyklostezky :-). Místní jsou ve výhodě, protože když jedou podle řeky do obce Kly, tak na hlavní při jízdě s kopce až za cukrovar ani příliš silniční provoz nebrzdí, a pak sjedou po silnici přímo k Hadíku. Ostatní, neznalí poměrů mohou být touto značkou v parku asi udiveni .


Tak už ta móda se zámky a s láskou dorazila asi i na mělnickou vyhlídku, byť se nejedná o most :-). Námět na anketu :-) ?

A konečně jsem měl po dlouhé době štěstí na zapadající slunce. Dá se tomu samozřejmě jít vstříc a někdy si počkat, ale toto je prostě náhoda momentálního okamžiku. Zrovna jsem šel kolem a takto to tam vypadalo :-). Každý západ slunce je nějaký jiný. Úspěšný vstup do nového pracovního týdne a pokud máte dovolenou, tak přeji pěkné prožití :-).



Žádné komentáře:

Okomentovat