neděle 25. října 2015

V nádraží Lhotka je vybudována nová čekárna. Pokládka nových kolejí dorazila od Mělníka před obec Lhotku.


Kdo jste četl článek o turistickém deníku http://soutok.blogspot.cz/2015/10/mate-jiz-svuj-turisticky-denik-pro.html, tak vězte, že tyto fotky jsou tentokrát vedlejším produktem. Říká se tomu někdy také, že člověk zabil dvě mouchy jednou ranou a někdy i více :-)).


Jak vidíte, tak nám v nádraží Lhotka vyrostlo toto nástupiště s čekárnou....


.... a jsem velmi zvědavý, co bude se starou budovou. Sice jsem zaslechl pozitivní zprávu, že by snad tady mohlo třeba sídlit CHKO-Máchův kraj, nebo nějaké infocentrum. Hezká by tu byla i občerstvovací stanice.


Koleje od Mšena zřejmě dorazily až ke stanici, jak vidíme v pozadí stanice.


Na druhou stranu k obci Lhotka již můžeme vidět zarovnaný terén připravený na pokládku kolejí.


A na druhé straně obce Lhotka směrem k obci Hleďsebe skutečně již probíhá od Mělníka pokládka.


Vychutnejte si tedy několik záběrů, které jsem cestou kolem pořídil.

Vlastně nesmím zapomenout na jednu důležitou věc. Dopravní značení mě upozorňovalo, že je stále přejezd v Mělnické Vrutici zavřený, tak jsem jel raději přes Jelenice a Malý Újezd, což moc příjemné nebylo, hlavně kvůli místním řidičům v protisměru a příšernému rozdílu výšky povrchu vozovky na středu silnice. Z Jelenic do Vavřinče je nyní ulice dopravě uzavřená.

Vzhledem k tomu, že oprava přejezdu v Mělnické Vrutici měla skončit již 14.10., tak asi někdo nezvládl své povinnosti, nebo fakt nevím. Chtěl jsem přejezd v Mělnické Vrutici vyfotit také, ale na nějakou zajížďku na  zkoušku štěstí  jsem už tedy neměl ani čas a ani chuť.








SŠ.

Žádné komentáře:

Okomentovat