neděle 22. března 2015

Mělnická Morana bude dnes na TV Barrandov. Fotky z akce Morana a Den vody na Mělníku.


Nejdříve tedy to nejdůležitější. Reportáž z mělnické Morany uvidíte dnes v 18.30 na TV Barrandov. Natáčela tu také Mělníček TV, ale doufám, že opět bude první Soutok :-)). Ne, tak ono o to samozřejmě moc nejde, ale tentokrát mám obzvlášť radost, protože ještě ve 14 hodin jsem byl pěšky nad obcí Červená Píska a čekalo mě pěšky po Turbovickém hřebeni ještě dost kilometrů, tak jsem ani nedoufal, že to stihnu. Vždyť ve 14.52 jsem byl někde u hotelu Ludmila a podle Labe jsem k mostu dorazil asi v 15.17.

Už se zdálo, že mi to asi uteklo, ale, jak jsem tak kráčel pomalu vzhůru do centra, tak vidíte nakonec sami. Zbývalo si už jen zahrát na fotografa, či kameramana ( a že jich pár bylo) a samozřejmě vydržet. Někdy v 15.45 Morana letěla od volného přístaviště Viking River Cruisses do řeky. Nakonec jsem ještě v rychlosti nafotil něco z akce Den vody a teď rychle na web, ať se stihnete mnozí na Moranu podívat v televizi.

Aktualizace 23.3. v 9.40:

Jen bych chtěl dodat, že z akce je k disposici i několik videosekvencí ( též samotný hod Morany do řeky), ale domnívám se, že je to asi zbytečné a zatěžuje to navíc technický chod webu. Vždyť v létě 2012 měl web takové  technické problémy kvůli videosekvencím, že se nedařilo ani po dodatečném umazávání sekvencí jej  nějaký čas oživit. Také je nutno říci, že řada fotografií by potřebovala drobnou úpravu ( zesvětlit), ovšem termín byl šibeniční ( Barrandov akci vysílal za dvě hodiny a vždy je krásné vidět náš Mělník v televizi) a teď už nemá cenu si s tím hrát, protože se k tomu již nikdo vracet nebude. Konečně, je tu článek nový... Po stopách vladyky Beše, který dal pevný základ Mělníku ... a zde již jsem si pěkně pohrál.

Jinak se sluší připomenout to, co jsem zde psal nedávno. Dnes má 88. narozeniny mělnický historik pan František Purš. Gratulujeme!










































SŠ.

Žádné komentáře:

Okomentovat