čtvrtek 17. listopadu 2016

Nejnovější supermarkety na Pivovaře rozjíždí provoz a mosty v Rousovicích jdou do finále. Fotogalerie ze 17. listopadu.


Mezi nejnavštěvovanější články Soutoku patří občasné dokumentární fotogalerie výstavby dvou mostů v Mělníku- Rousovicích a nejnovějších supermarketů  v blízkosti hlavního mělnického Teska. Využil jsem tak dnešního volného dne, abych vše opět pěšky obešel, neboť mě samotného zajímá, jak to celé pokračuje. První tři snímky tedy patří již dostavenému obchodnímu domu vedle Jysku ( prodejna nábytku), kde se již čile prodává. To ostatně vidíte na fotografiích.


Zde tedy najdete dvě prodejny. Jde o firmu Planeo elektro a o firmu Pepco, která je takovou směsicí domácích potřeb, jak tak koukám na leták firmy.


Po Evě a firmě Euronics ve Family centru zde tedy máme další větší prodejnu elektra ve městě. A to jsem  již málem zapomněl na Tronic a jistě by se našly snad i další menší prodejny.


Jen o kus dále se má otevřít 1. prosince nákupní středisko  Z-centrum, kde mají být tyto obchody: drogerie Rossmann, textil Kik, elektro Okay, zverimex Super ZOO a hračkářství a papírnictví Dráčik.


Na tomto snímku se zdá, že už se nám tu snad jeden krámek rozjel. Bude jistě zajímavé, co přinese konkurence tolika prodejen elektro a zdá se, že k podobné situaci má nakročen trh i v oblasti chovu domácích mazlíčků.


Zdálo se mi, že do nákupní zóny bude možné ze směru od autobusového nádraží vjíždět také z Bezručovy ulice, ale není tomu tak.


Tak takto to vypadá nyní ve Starých Rousovicích v Okružní ulici. Jak sami vidíte, tak starý mostík v minulém článku je již jen historickou vzpomínkou na fotografiích. Vy starší tedy můžete od této chvíle již jen nostalgicky vzpomínat, po čem jsme kdysi chodili do Borku  třeba na plesy a zábavy.


Zde je tedy výstavba nového mostu teprve na začátku.


Tak tedy nevím, ale zdá se, že tato lávka pro pěší je v současnosti jedinou oficiální spojnicí ( nemůžeme již počítat zrušený přejezd u luk v Zahrádkách) mezi Borkem a Rousovicemi. Pardon, ve směru od Malého Borku a Zahrádek, lze za železničním přejezdem také ještě pokračovat ihned vlevo, a pak vpravo ke mlýnu.


A již jsme u toho vůbec nejsledovanějšího místa, kterým je v současnosti most v Mladoboleslavské ulici.


Detail s letopočtem, o kterém jsem psal již posledně.


Jak vidíte, tak už je prakticky hotovo. Krása, co ?


Záběr z Italské ulice již bude brzy jen historií a kamioňáci budou už jen vzpomínat.


Za dokumentární záběry lze považovat i tyto dva obrázky, týkající se frézování vozovky.


Protože jsem věděl, že jsem středem pozornosti možná až dvou dělníků, tak jsem tomu jednomu, co si mě tak prohlížel a na vše dozíral vysvětlil, že provádím historickou fotodokumentaci a pochválil jsem jejich pracovní nasazení o státním svátku :-). To zabralo a objevil se úsměv i určitá oprávněná sebechvála. Nemyslete si, pracovníci na lokálce v loňském roce očividně focení z blízké vzdálenosti rádi neměli. A to je nejspíš v dnešním významném dni od Soutoku vše. Kdo máte zítra volno, tak blahopřeji, a kdo jste si myslel, jako já, že nebude problém a přece to nevyšlo, tak nezoufejte, neboť je to snad jenom na den :-))).

Žádné komentáře:

Okomentovat