pondělí 28. dubna 2014

Co se nedalo nedopatřením do fotogalerie, aneb i video, kdy ženy pod Řípem málem přišly o život.


Doba motoráčků je možná tak trochu u konce, protože i na lokálkách, se modernizuje. Fotografové jsou již na svých místech a hledají si parketu pro zvláštní parní vlak, který za několik minut přijede. A tak mnozí uvítají toto období modernizace a natočí i nové stroje na kolejích. Jenže, jak vidíte, tak mohli natočit i neopatrné chodkyně na jejich poslední cestě.


Start vrtulníku jsem tu ještě neměl, ale výměny lidí v kabině probíhaly tak rychle, že se technika ani nestihla přepnout z fotorežimu do videa. Rychlost, kterou si snad ani nevychutnáte.


Když jsem si dnes na jednom profesionálním novinářském webu prohlížel galerii, tak mi došlo, jak moc jsem vlastní pouť odbyl.  Člověk přiveze plno materiálu, chce dát do článku co nejrychleji opravdu co nejpestřejší paletu všehochuti, je nadšený, že mu leccos, co chtěl vyfotit vyšlo a zapomene na atrakce. Je to i tím, že je už léta fotím u nás na Vinobraní a mění se jen zvolna.
Tak abych to aspoň trochu ještě napravil, tak jsem pár fotek malých pouťových atrakcí dal sem a tytéž i dodatečně do včerejší na tento blog nezvykle velké fotogalerie ( aktualizace).

Na druhou stranu mi budiž snad omluvou, že tu ( ve včerejší galerii) skutečně nenajdete jen pouťové atrakce, ale opravdu všehochuť, a že šlo opět o nejrychlejší mediální obrázky z akce, jak bývalo až dosud zde zvykem.
.



SŠ.

Žádné komentáře:

Okomentovat