sobota 21. prosince 2013

Mělnické vánoční trhy 2013 - fotogalerie sobota ( hlavní den).


Ve svém vstupu z reklamou neohlášených sobotních trhů z minulé soboty jsem si trochu postěžoval, že jsem bohužel nevyfotil tento zajímavý motocykl z rákosu. Mimochodem, Mělník má i velkou košíkářskou tradici, která byla situována především do oblasti Podolí a říčky Pšovky. Tímto děkuji správci Mělníčku Petru Šťastnému, který mě pohotově upozornil, že motocykl bývá k vidění  často na podobných akcích. Skutečně jsem měl dnes štěstí a současně i vy diváci Mělníčku a Soutoku.


Skutečně jde o zajímavý kousek, jaký se jen tak nevidí.


Takto velkolepě dnes vypadalo trhem obsazené náměstí.


Napřed jsem si však sám vysvětlil určité tajemství místních slunečních hodin. Délka vrženého stínu neukazuje znamení zvířetníku, ve kterém se slunce nachází, ale ukazuje ho ta větší koule na gnomonu vpředu. Ta menší slouží pouze, jako mechanická spojnice.


Kolem sobotního poledne kralovala kultuře náměstí Ambrosia ze Staré Boleslavi.


Plápolající polínka v koši.


Ambrosia v akci.


A nyní již různé snímky  z prostorů akce.






Prodejní zasklené umělecké fotografie.











Pokud máte čas, vyražte si užít pěkný slunečný den na tržní náměstí. Pokud nemáte, jako nyní já, tak pěkný zbytek dne.

SŠ.

1 komentář:

  1. Sice jsem zde žádnou kritiku neobjevil, ale i tak se omlouvám za špatné přiřazení času ke kulturním akcím v předminulém článku. Alespoň program pro neděli jsem dodatečně opravil.

    OdpovědětVymazat