neděle 25. června 2017

Nedělní podvečer na novém mostě a Polabský mlýn ve fotografii.


Dnes jsem dostal takovou informaci od člověka, který včera viděl na náměstí Míru téměř celý Festival Taste of New Orleans, že byl doslova nadšený. Dole na Vrázovce prý byla vodní skluzavka pro děti, kde prý jeden skluz stál 100 Kč a permanentka 300 Kč. Mě by odrovnal už jen ten hudební druh ,, hip-hop", aniž bych tam asi vůbec došel :-).

 Nadšení byli včera i účastníci Mělnického hroznu, ale nadšený už nemohu být já ze sledovanosti. Od dnešních 1.30 ( několikrát jsem článek na obě téma textově v průběhu dne upravoval i doplňoval) má pouze 49 návštěv, oproti Pivnímu festivalu ( 4.6.), který má 1 600 návštěv.

Inu, podívejme se na závěr neděle ještě obrazem na nový most, který byl dnes v obou směrech uzavřený.  Mnoho aut ještě pokračovalo až ke druhému kruhovému objezdu, odkud buď sjížděla do Nůšařské ulice, nebo se točila a vracela zpět na velký kruháč. Fotky jsou z 18.20 hodin, kdy se na mostě ještě čile pracovalo.

Odtud jsem ještě navštívil nedaleký Polabský mlýn, kde se zastavil čas.











Žádné komentáře:

Okomentovat