tag:blogger.com,1999:blog-7655428010244831670.post588186423507872946..comments2024-03-21T20:16:01.256+01:00Comments on .: Do Prahy v rámci PID nejezdí jen autobusy, ale také vlak a také ve 4 pásmech i za podobný čas.Romanhttp://www.blogger.com/profile/10806631888689306554noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-7655428010244831670.post-89627053159897895072015-04-10T17:25:58.706+02:002015-04-10T17:25:58.706+02:00Tak zkuste vyvolat na Mělníčku nějakou diskusi na ...Tak zkuste vyvolat na Mělníčku nějakou diskusi na toto téma a přednést ty vaše problémy a návrhy. Od toho to je diskusní web.<br /><br />Osobně jsem jel mělnickou MHD naposledy před asi 8 lety z Liběchova od Besedy někdy v sobotu, nebo neděli v 17.30 ( po jedné únorové procházce krásným okolím Liběchova). Pamatuji, že i tuto víkendovou spoj později zrušili, ale o hodinku později jel autobus ze Štětí. Zdá se mi, ač to nepoužívám, že současná PID včetně naši MHD není vůbec navržena špatně, ač jde o prozatimní stav z důvodů rekonstrukce Pražské ulice a tvorby průtahu.Předpokládám, že později linka z Chloumku do Skuhrova bude opět obsluhovat cukrovar a Italskou ulici.<br /><br /> Autobus z Prahy o půlnoci je něčím, co tu ještě nikdy nebylo a může být dobrou službou těm, kteří se snad vypraví do PH za kulturou, nebo i těm, kteří se vrací z dalekých cest.Stanislav Švechttps://www.blogger.com/profile/11808564839091242475noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7655428010244831670.post-56916453003540580872015-04-10T00:41:37.541+02:002015-04-10T00:41:37.541+02:00Tady jde o to, udělat MHD atraktivní, a pokud nebu...Tady jde o to, udělat MHD atraktivní, a pokud nebude stavět tam, kde se lidé pohybují, tak ji nebudou používat, to je logické, ne?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7655428010244831670.post-41631425397149598552015-04-09T17:49:52.219+02:002015-04-09T17:49:52.219+02:00Milá Anite z Mělníčku :-),
jsem na Mělníčku poněk...Milá Anite z Mělníčku :-),<br /><br />jsem na Mělníčku poněkud déle a také jsem zastával takové ty názory, že bychom se přece mohli nahoru do centra vozit hromadnou dopravou, chodit tam pěšky a turisty by tam přivezl autobus na konkretní místo, kde by je vypustil a později nabral. Jenže, mělnický pohodlný a zmlsaný člověk si najde devadesát důvodů, proč tam musí autem. Teď už tedy odpadl Šťastný nábytek ( přece neponesu skříňku v ruce), ale pořád je ještě potřeba co nejrychleji vyzvednout balík na poště a oběhnout po práci úřady, které už téměř zavírají a nebudou tam přece kvůli lidem do 19 hodin, jako prodavačky někde v Kauflandu, že ? Prostě to není v zájmu většiny obyvatel a také místních úředníků. Nikoho už nezajímá, že v 70. letech se jezdilo do centra hlavně autobusy.<br /><br />Pokud jde o to parkování u škol. Mělnické centrum je relativně malé a je téměř zbytečné i náročné ( zrušení stání u pošty), aby autobus zastavoval v Tyršově ulici před ZDŠ Jungmannovy sady ( ve směru k centru). Zastávka na Karlově náměstí, či ve Fibichově ulici je naprosto postačující a ani my, ani předešlé generace neměly pocit, že by procházka od Jungmannky, či Švermovky ( Seifertova) byla k nim nějak náročná, nebo i až do našich domovů.Stanislav Švechttps://www.blogger.com/profile/11808564839091242475noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7655428010244831670.post-54551051082926089692015-04-09T17:12:48.058+02:002015-04-09T17:12:48.058+02:00Napsal jste to velmi dobře pane Jáchymstále. Po na...Napsal jste to velmi dobře pane Jáchymstále. Po napsání článku jsem si uvědomil, že takový obyvatel města Neratovic, už může zvažovat, zda jet autobusem přes Letňany a dalších 17 minut metrem, nebo zda jet vlakem. Ono je to opravdu atraktivnější pro obyvatele na trati 070 ( R3).<br /><br />Nicméně, chtěl jsem poukázat, že tu ta možnost jet vlakem existuje a pokud by se bylo možno spolehnout na stávající časy v jízdním řádu, tak to vůbec nezní pro ČD špatně ani z Mělníka. A v případě vlaku Kokořínsko jsou to rovnocenné časy, přesto, že kdysi autobus jezdil na Florenc za 50 minut a bylo to 36 km, zatímco vlak urazí o 14 km více ( 50 km). Realita, se samozřejmě může momentálně velmi lišit ( sám ty důvody uvádíte), ale to není jednak snad navždy a vždy mě ještě přepadne myšlenka, že teoreticky lze opravdu napsat vlak, který by stavil třeba jen v Praze na hlavním, Neratovicích, Všetatech a Mělníku. Je to prostě jen jiná možnost, na kterou dnes téměř nikdo nevzpomene a přitom existuje. Před několika lety dokonce probíhala jednání o jakési ,,S-bahn" z Mělníka přes Prahu do Dobříše, ale nějak to tehdy usnulo.Stanislav Švechttps://www.blogger.com/profile/11808564839091242475noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7655428010244831670.post-56986185884889316742015-04-09T11:50:55.296+02:002015-04-09T11:50:55.296+02:00Co se zaměřit i na trasování MHD a rozmístění zast...Co se zaměřit i na trasování MHD a rozmístění zastávek, neobsluhované oblasti kolem škol a podniků a vznik centrálního parkoviště s obsluhou města... Keců kolem množství aut je mnoho, ale nikdo s tím nic nedělá...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7655428010244831670.post-19763543408929276982015-04-09T08:26:38.069+02:002015-04-09T08:26:38.069+02:00Je hezké, že propagujete železnici.
Ale trošku Vám...Je hezké, že propagujete železnici.<br />Ale trošku Vám vezmu iluze.<br />Vzhledem k probíhajícím výlukovým pracím na trati Praha - Kolín jsou vlaky původně vedené na trati 011 vedeny odklonem přes Lysou nad Labem (trať 231), takže vlaky mezi Satalicemi a Prahou hl.n pravidelně nabírají zpoždění. K tomu připočtěte probíhající opravy (aktuálně 1.TK Všetaty - Dřísy) a plánované (úseky Mělník- Všetaty, Dřísy - Stará Boleslav, Lysá nad Labem- Kostomlaty) opravy trati 072, kdy je na stránkách ČD uvedeno, že vlaky budou zpožděny o 5 až 20 minut.<br />Vlakové spojení do Prahy je v současné době atraktivní pro obyvatele Byšic, Všetat a Neratovic. V případě Mělníka tomu tak bohužel není.<br />Jan JáchymstálAnonymousnoreply@blogger.com